וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: יבזורי מתרחק, אפיק ניסים מועמד

פערים התגלו בשיחות להארכת חוזהו של הקלע, שעשוי לעבור לירושלים. רכז נובו מסטו הוצע, כמו גם בן רייס וטזמין מיטשל

בגלבוע/גליל לא הופתעו לשמוע על מועמדותו של דגן יבזורי להפועל ירושלים. בקבוצה של ליאור ליובין היו מעוניינים להשאיר את הגארד מהעמק במועדון אך בשיחות ראשוניות שניהלו איתו לגבי המשך דרכו התגלו פערים משמעותיים. בקבוצה לא הרימו דגל לבן על נושא השארתו של יבזורי, שבעבר כבר חתם בהפועל חולון וחזר לקבוצה עוד לפני תחילת העונה, אך מעריכים שהוא יצטרך לרדת בדרישות הכספיות.

בקבוצה החלו לבחון אפשרויות במידה ויבזורי יבחר לעזוב ועל הפרק נמצא אפיק ניסים, שמחוזר גם על ידי ירושלים וקבוצתו בעונה שעברה נובו מסטו. למרות שרכז נבחרת ישראל נחשב לשחקן יקר יותר מיבזורי, עלותו של ניסים, שלא שיחק בישראל מאז עונת 2002/3, עשויה להיות נמוכה יותר בשל הקלות המס להם הוא זכאי בשל העובדה שייחשב לתושב חוזר, אם ישחק בארץ. שחקן נוסף שהוצע לקבוצה הוא בן רייס, שנפצע בתחילת העונה שעברה בבני השרון/הרצליה.

עד כה חתומים בקבוצה יועד בית יוסף ונמרוד טישמן, כשבגלבוע/גליל מאמינים שגם הקפטן אבישי גורדון ימשיך. על קורטני פלס יש לקבוצה אופציה, אך לא בטוח שיישאר, ומלבד קסבייר גיבסון שמועמד ובו יצפה הצוות המקצועי בליגת הקיץ בלאס וגאס הוצע לקבוצה גם טזמין מיטשל מהפועל חולון.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully