וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם: לורן בלאן יחליף את הארי רדנאפ?

באנגליה מדווחים שראשי התרנגולים ביררו בצרפת לגבי מעמד מאמן הנבחרת. עוד בפרמיירליג: ארסנל מתכוננת, יונייטד אורבת

האם לורן בלאן יהיה המחליף של הארי רדנאפ בטוטנהאם? באנגליה מדווחים שמאמן נבחרת צרפת עשוי להגיע לווייט הארט ליין על חשבון המאמן המפוטר. שמו של אנדרה וילאש בואש כבר הוזכר כמועמד לרשת את מקומו של רדנאפ, אבל באנגליה טוענים שראשי טוטנהאם כבר ביררו עם ההתאחדות הצרפתית מה מצב החוזה של בלאן עם הנבחרת.

* עוד בטוטנהאם, על פי פרסומים בממלכה, מנצ'סטר יונייטד תנסה לנצל את חוסר הוודאות במועדון, ותקווה לרכוש את לוקה מודריץ' וגארת בייל.

* ארסנל: יו"ר התותחנים פיטר היל ווד הודה שארסנל עשויה להיפרד הקיץ מרובין ואן פרסי, ואם תימצא הקבוצה שתציע לו שכר של 250 אלף ליש"ט לשבוע, הקבוצה לא תוכל להשוות לו את החוזה. לוואן פרסי נותרה עוד שנה אחת בחוזה שלו בארסנל, כשהקבוצה של ארסן ונגר הציעה לחלוץ ההולנדי להאריך אותו עם שכר של 130 אלף ליש"ט לשבוע.

* מנצ'סטר סיטי: "סאן" שוב טוען שריאל מדריד תציע לאלופת הפרמיירליג 30 מיליון ליש"ט עבור דויד סילבה, כשהמאמן ז'וזה מוריניו מעוניין להוסיף ברק לאלופה הספרדית בחלק הקדמי. סילבה נרכש מוולנסיה ב-24 מיליון ליש"ט לפני שנתיים.

* מיכאל לאודרופ, שמונה למאמן סוונסי במקומו של ברנדון רוג'רס שעבר לליברפול, הגיב למינוי: "זה אתגר חדש עבורי, ואני מצפה בקוצר רוח לקראתו. ראיתי בדיסקים משחקים של הקבוצה, וארצה לראות עוד הרבה. כולם מכירים את סגנון המשחק של הקבוצה, שמתאים לי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully