וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראנדלי: "יש לנו את כל הכלים כדי לנצח"

איטליה זקוקה לניצחון על אירלנד (ב', 21:45, ספ' 1) ותקווה לא לראות תיקו רב שערים במשחק המקביל. באלוטלי לספסל?

טריוויה

* איטליה ואירלנד נפגשו 11 פעמים בעבר. המאזן: שבעה ניצחונות איטלקים, שניים אירים ושתי תוצאות תיקו. המפגש האחרון בין השתיים - משחק ידידות ביוני 2011 בליאז' - הסתיים ב-0:2 לאירלנד. קית' אנדרוז וסיימון קוקס כבשו.

* ג'ובאני טראפטוני שהיום עומד על הקווים של אירלנד, הוא כמובן איטלקי. המאמן הוותיק הדריך את איטליה במשך ארבע שנים, במהלכן אימן אותה במונדיאל 2002 וביורו 2004.

* איידן מגידי ערך את ההופעה ה-50 שלו במדי נבחרת אירלנד במשחק נגד קרואטיה. קווין דויל יגיע למספר הזה אם הוא ישחק נגד איטליה.

* 26 הנקודות שהיא צברה בשלב המוקדמות, היה שיא מבחינת איטליה בשלבי מוקדמות לפני טונירים גדולים.

* באותו שלב איטליה ספגה שני שערים בלבד - המאזן הטוב ביותר בשלב המוקדמות ליורו 2012.

* אנטוניו די נטאלה שכבש בעונה החולפת 23 שערים במדי אודינזה, סיים את כל אחת משלוש העונות האחרונות עם 20 שערים ויותר.

מאמן נבחרת אירלנד, ג'ובאני טראפטוני. Ronald Wittek/dapd, AP
דרבי אישי. טראפטוני/AP, Ronald Wittek/dapd

מפתחות והכנות

איטליה:

האזורי היו עסוקים בימים האחרונים לא מעט דווקא במשחק בין ספרד לקרואטיה ובכך שהם "בטוחים שהם לא 'תסדרנה' תיקו רב שערים שיעלה את שתיהן", אבל אל לשחקנים של צ'זארה פראנדלי לשכוח שבשביל לשמור על סיכויי העלייה הם צריכים קודם כל לנצח את אירלנד. המאמן הודיע כבר אחרי המשחק נגד קרואטיה שהוא יבצע מספר שינויים בהרכב, וייתכן גם שהוא יעבור ממערך של 3:5:2 ל-4:3:1:2.

כרגע נראה שמריו באלוטלי יאבד את מקומו לאנטוניו די נטאלה בחוד, אבל למאמן יש מספר התלבטויות נוספות. אלסנדרו דיאמנטי בהחלט נמצא בתמונת ההרכב וכך גם המגן השמאלי פדריקו בלצראטי והמגן הימני איניאציו אבאטה. אם פראנדלי יחליט לשנות מערך, דניאלה דה רוסי עשוי לשוב למרכז הקישור.

פראנדלי נתן כבוד ליריבתו האירית ואמר: "ספרד הוליכו מול אירלנד 0:1 רק אחרי 70 דקות. הם נבחרת מאוד מסודרת ואוהבים להילחם. הסכנה איתם מגיעה מהכדורים הארוכים, ההרמות לרחבה והמתפרצות. עם זאת, אני בטוח שיש לנו את הכלים לנצח את המשחק הזה".

על העובדה כי פראנדלי יפגוש את המאמן תחתיו שיחק בעבר הלא הוא טראפוטוני, אמר פראנדלי: "זה תענוג גדול. הלוואי והיינו יכולים להתמודד זה מול זה יותר". על מצבו של מריו באלוטלי אמר המאמן: "נראה מה מצבו של מריו מחר. הוא הרבה יותר טוב ממה שהוא היה אתמול ואם הוא יצליח להתאמן, הוא יהיה כשיר מחר".

אירלנד:

אירלנד נחשבה לאנדרדוג של בית ג', אבל שם קיוו לתת יותר פייט ובוודאי שלא לספגו שבעה שערים בשני המשחקים הראשונים. ג'ובאני טראפטוני לא הצליח לעשות ניסים עם הסגל האפור שעמד לרשותו ואירלנד איבדה סיכוי לעלות לרבע הגמר, אבל היא תנסה לעשות את זה בטעם טוב. אחרי אובדן סיכויי ההעפלה, המאמן האיטלקי שוקל כמה שינויים בהרכב והוא עשוי לשתף כמה שחקני ספסל כדי לתת להם טעימה מהשתתפות בטורניר גדול.

מאמן נבחרת אירלנד ג'ובאני טרפאטוני אישר שההרכב יהיה זהה לזה שפתח ב-4:0 מול ספרד פרט לקווין דויל שישחק במקום סיימון קוקס ואמר: "היו לנו שני משחקים קשים מאוד בהם ספגנו מוקדם. עכשיו אנחנו צריכים למצוא את אותה מנטאליות כמו שהייתה לנו במוקדמות. אנחנו משחקים בשביל הכבוד והיוקרה של הנבחרת והמדינה. כולנו נעשה את המיטב. כמובן שאנחנו לא רוצים לסיים את הטורניר עם הפסד נוסף".

דמיאן דאף, שצפוי לרשום את ההופעה ה-100 שלו במדי אירלנד, אמר: "אני מנסה לא לעשות עניין גדול מזה. לנצח במשחק זה הדבר הכי חשוב מבחינתי כרגע. אני לא חושב שיהיה קשה למנג'ר לדרבן אותנו לפני המשחק. אנחנו רוצים להחזיר קצת מהגאווה לחולצה הירוקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן נבחרת איטליה, צ'זארה פראנדלי. Axel Schmidt/dapd, AP
מתבלט לגבי המערך וגם לגבי ההרכב. פראנדלי/AP, Axel Schmidt/dapd

שימו לב ל...

אנטוניו די נטאלה (איטליה)

הסקורר המצוין של אודינזה נכנס כמחליף נגד ספרד וכבש, אבל שוב ישב על הספסל נגד קרואטיה. במשחק המכריע נגד אירלנד הוא סופסוף צפוי לפתוח בהרכב ולקבל את תפקיד המוציא לפועל. כדי לעלות לרבע הגמר איטליה קודם כל צריכה לכבוש וזו תהיה המשימה המיוחדת של די נטאלה.

שחקן נבחרת איטליה, אנטוניו די נטאלה. Gregorio Borgia, AP
אמון על מלאכת ההבקעה. די נטאלה/AP, Gregorio Borgia

הידעת ש?

ג'ובאני טראפטוני בן ה-73 הוא המאמן המבוגר ביותר בהיסטוריה של טורנירי היורו. הוא שבר בטורניר הנוכחי את שיאו של אוטו באריץ', שהיה בן 71 כשהוא אימן את קרואטיה ביורו 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully