וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן רובן: "האגואים הגדולים בנבחרת מקשים על הולנד"

אריאן רובן סבור שהפילוג מכביד על הולנד ("אחרי המונדיאל זה החמיר") ועוקץ את ואן דר וארט: "מי שלא קבוצתי, שיילך הביתה"

קשר נבחרת הולנד אריאן רובן האשים את האגואים הגדולים בנבחרת האוראנג', וטוען שזו הסיבה לכישלון של ההולנדים עד עתה באליפות אירופה. הולנד ספגה שני הפסדים (לדנמרק ולגרמניה) בשני משחקיה בטורניר, והיום (ראשון, 21:45, ערוץ 10) היא תפגוש את פורטוגל במה שעשוי להיות המשחק האחרון שלה באליפות. רובן בן ה-28 לא ממש מרגיע את הרוחות לפני ההתמודדות המכרעת.

"קשה לנו מאוד בקבוצה הזאת, בגלל שיש פה יותר מדי אגואים גדולים", אומר רובן לתקשורת ההולנדית, "אחרי הגביע העולמי, האגואים האלו גדלו אפילו עוד יותר. זה מקשה עלינו מאוד. אם רוצים להשיג מטרה ביחד, חייבים לשים את האגו בצד. חייבים להילחם ביד, וליצור תחושה של אחדות ושאנחנו בלתי מנוצחים. זה לא יכול להיווצר מעצמו".

למרות זאת, רובן מאמין בסיכויי הנבחרת שלו, שתעפיל לרבע הגמר אם תגבור על פורטוגל ובמשחק המקביל גרמניה תנצח את דנמרק. "אני מאמין שגרמניה תנצח", סבור רובן, "גם החבר'ה בנבחרת אמרו לי את זה. עכשיו זה הזמן להניח בצד את המחשבות השליליות, ולהילחם ביחד עבור ההזדמנות האחרונה".

בין השאר בהולנד דווח על מתיחות בין החלוצים רובין ואן פרסי וקלאס יאן הונטלאר, כמו גם על חוסר שביעות רצון מצדו של רפאל ואן דר וארט על מעמדו כשחקן מחליף, ועל הכעס שלו על המאמן ברט ואן מרוויק. "כשאתה לא בהרכב הראשון, מותר לך לכעוס, זה נורמלי", אומר רובן, ושולח רמז עבה לחברו: "אבל אתה צריך לדבר עם המאמן באופן אישי. כשהמשחק מתחיל, אתה חייב לתמוך בקבוצה. כשיש שחקנים שלא מצטרפים לרוח הקבוצתית, זה מפריע. אתה חייב לקבל את זה, או ללכת הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully