וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס גלושאקוב: "היינו באופוריה אחרי הניצחון על צ'כיה"

קשר רוסיה הסביר את ההדחה המפתיעה מהיורו. אדבוקאט: "היינו טובים, אבל יוון מתמחה בלגרום למשחקים לדמם למוות"

מי האמין אחרי אותו 1:4 על צ'כיה ביום הראשון של יורו 2012, שנבחרת רוסיה תודח מהטורניר כבר אחרי שלב הבתים? אלא שהפסד 1:0 ליוון העקשנית במחזור הסיום של בית' א' שלח את ארשבין, דזגוייב וחבריהם לארוז מוקדם מהצפוי ונדמה שבנבחרת הרוסית עדיין מנסים להבין כיצד הגלגל הסתובב כך שמונה ימים בלבד.

"אפשר להסתכל על הכל בצורה שלילית, אבל שיחקנו טוב נגד צ'כיה ופולין (1:1), ושיחקנו טוב גם הערב", אמר המאמן דיק אדבוקאט, שסיים את דרכו בנבחרת ויחזור להולנד, שם הוא יאמן את פ.ס.וו איינדהובן בעונה הקרובה, "שיחקנו הרבה יותר טוב גם מיוון, אבל אפשרנו להם לכבוש ולא התאוששנו מהמכה הזו. היוונים מומחים בלגרום למשחק לדמם למוות. היינו צריכים לנצח, אבל היינו חסרי מזל. זה הכדורגל ואני מברך את היוונים".

השוער ויאצ'סלב מאלפייב, שעמד בין הקורות לאורך כל שלושת המשחקם למרות החלמתו מפציעה של השוער הראשון איגור אקינפייב לפני מספר ימים, אמר: "אני בסערת רגשות וקשה להסתכל על הדברים בצורה אובייקטיבית. לא עשינו מספיק כדי לנצח. אני חושב ששיחקנו טוב יותר מיוון. אנחנו מאוכזבים כי הכל היה תלוי בנו, אבל לא קפצנו על ההזדמנות. הייתה לנו כל המחצית השנייה לתקן את המצב. ניסינו, אבל לצערי שום דבר לא קרה".

דני גלושאקוב, שפתח אתמול בהרכב לראשונה בטורניר, סיכם: "אחרי המשחק נגד צ'כיה כולנו היינו באופוריה, אבל אז היה לנו מזל רע נגד פולין ואני חושב שגם היום. לא חשבנו שאנחנו הולכים להפסיד, אף אחד בנבחרת אפילו לא העלה את זה כאפשרות. ידענו שיהיה קשה נגד יוון והנה, אנחנו רואים את התוצאה על הלוח".

מאמן נבחרת רוסיה דיק אדבוקאט. AP
"היינו חסרי מזל" אדבוקאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully