וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עלי חטיב סיכם לשלוש שנים

17.6.2012 / 0:08

עכשיו זה רשמי: הצהובים מצאו מחליף לחן עזרא וגם סגרו את העברתו מהפועל חיפה. לב: "סגל אטרקטיבי הולך ונבנה"

עכשיו זה רשמי: עלי חטיב מצטרף למכבי נתניה אחרי שסיכם לשלוש שנים והוא יתייצב מחר (ראשון, 18:00) לאימון הבכורה של הקבוצה שייערך באצטדיון הקופסה. מוקדם יותר הגיע נשיא המועדון גיל לב לסיכום סופי עם בעלי הפועל חיפה יואב כץ על העברתו של חטיב והמשמעות היא שהקשר לא יזדקק לבוררות מול קבוצתו לשעבר.

לב אמר לאחר הסיכום: "פאזל בניית הקבוצה קיבל הערב חלק חשוב עם הצטרפותו של חטיב למועדון. אנו ממשיכים במלוא המרץ בחיזוק הקבוצה ובטוחים כי הסגל האטרקטיבי ההולך ונבנה, יחד עם האצטדיון ומתחם האימונים החדש, ימשיך את התנופה של משחק הפרידה מאצטדיון הקופסה".

כזכור, חטיב בן ה-23 הגיע להפועל חיפה בינואר אשתקד, כבש ארבעה שערים ועזר לקבוצה לשרוד בליגת העל. הקשר התבטא מספר פעמים ואמר כי ברצונו להמשיך לשחק תחת טל בנין גם בעונה הבאה.

חטיב הוא השחקן הרכש החמישי שמצרף טל בנין למכבי נתניה הקיץ. קדמו לו החלוץ עומר פרץ והשוער היווני לואיג'י צ'נאמו, שסגרו לשלוש שנים, המגן אורי שטרית שסיכם לשנתיים והקשר הסרבי דרגאן צ'ראן, שמגיע גם הוא מהפועל חיפה. כזכור, מוקדם יותר הודיעה נתניה רשמית כי היא יורדת מניסיון השארת חן עזרא אחרי שזה דחה את ההצעה לחתום לשלוש שנים. עזרא צפוי לעבור בימים הקרובים למכבי חיפה.

חן עזרא יחתום בקרוב במכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully