וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו טורס: "חזרה לי האהבה לכדורגל"

אחרי הצמד החשוב, פרננדו טורס נזכר בימיו הקשים: "הפסקתי לשמש דוגמה לצעירים". דל בוסקה מבטיחים לאיטלקים מלחמה

פרננדו טורס עבר תקופה קשה מאוד. החלוץ הספרדי נרכש על ידי צ'לסי ב-50 מיליון ליש"ט, והפך לבדיחה גלובאלית. הוא לא הצליח לכבוש, ירד לספסל של צ'לסי, ואף איבד את מקומו בסגל של נבחרת ספרד. עכשיו, אחרי שזכה עם צ'לסי באליפות אירופה ויומיים אחרי שכבש צמד נהדר עבור נבחרת ספרד ב-0:4 על אירלנד, משהו בו השתנה.

"כשדל בוסקה התקשר אליי והודיע לי שאני לא בסגל למשחק נגד ונצואלה, הבנתי אותו לגמרי", מספר טורס על הימים הקשים, "באותה תקופה איבדתי את האהבה למשחק. הפסקתי כבר לשמש דוגמה לשחקנים הצעירים, דבר שתמיד היוויתי עוד מימיי באתלטיקו מדריד. פעם להיות בסגל של נבחרת היה הרגל עבורי. עכשיו זה שוב פרס".

ספרד ניצבת בראש הבית, ושוב בטוחה בעצמה. "אני מרוצה מהיכולת האישית שלי ומהשערים שכבשתי, אבל מסופק יותר מהיכולת של הנבחרת", אומר טורס, "אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו, מרגישים חזקים מאי פעם. שיחקנו טוב, ונמשיך לשחק ככה".

עוד בספרד, המאמן ויסנטה דל בוסקה הבטיח לאיטלקים שהנבחרת שלו תשחק במלוא הרצינות. תיקו 2:2 בין ספרד לקרואטיה יעלה את שתיהן לרבע הגמר, אבל דל בוסקה יודע שאלופת העולם חייבת לכבד את מעמדה ואת ערכי המשחק.

"אנחנו צריכים ללמוד מהאוהדים ומהשחקנים של אירלנד איך לשמור על היוקרה של המשחק", אמר דל בוסקה, כשהוא מתייחס ללחימה של האירים ולעידוד הבלתי פוסק של אוהדיהם גם בפיגור 4:0, "אנחנו ספורטאים, וכך גם הקרואטים, ולכן נעלה למשחק לנצח. אי אפשר לתכנן תיקו, אנחנו לא עושים חישובים כאלה. הדבר היחיד שמעניין אותנו זה לנצח".

אגב, אתמול ז'וזה מוריניו העריך ש"ספרד היא עדיין הפייבוריטית לזכייה", וציין שזו כבר לא נבחרת של ברצלונה, אלא של ריאל מדריד. "אנשים מקשרים בין נבחרת ספרד לברצלונה, אבל גם לריאל מדריד יש חמישה שחקנים בסגל. לא יודע למה מערבבים בין הדברים. ברצלונה הייתה אלופת ספרד, עם דגש על הייתה. לא יותר מזה".

נבחרת ספרד בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully