וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס פודולסקי יחגוג הופעה 100: "קרוב להגשמת חלום"

חלוץ נבחרת גרמניה מצפה לכניסתו לרשימת ה-100: "הזמן עבר מהר". אוזיל: "גרמניה כמו ריאל מדריד, כולם רוצים לנצח אותנו"

אמנם בינתיים הוא לא עובר יורו מושלם מבחינתו, הוא עדיין לא הצליח לכבוש וספג מעט ביקורת על ההופעות שלו מול פורטוגל והולנד. אבל מחר (ראשון, 21:45, ספורט 1 ו-HD) צפוי לוקאס פודולסקי להיכנס לרשימה מצומצמת מאוד ומכובדת בעיקר של מועדון ה"100" בנבחרת גרמניה, זאת במידה שיעלה בהרכב או אפילו ישולב כמחליף במשחק מול דנמרק, בו זקוקה הנאציונל מנשאפט לתיקו על מנת להבטיח את ראשות בית ב'.

במידה שזה יקרה, "פרינץ פולדי" שרק לפני שבועיים חגג את יום הולדתו ה-27 ירשום את ההופעה ה-100 שלו בגרמניה ויצטרף לשישה שחקנים בלבד שעשו את זה בעבר. כרגע, מקדימים את פודולסקי אגדות כמו תומאס האסלר (101 הופעות), פרנץ בקנבאואר (103), יורגן קוהלר (105), יורגן קלינסמן (108), מירוסלב קלוזה (118) ולותר מתיאוס הרבה מעל כולם (150).

פודולסקי עצמו נשמע נרגש במיוחד באחת ממסיבות העיתונאים לקראת המאורע החגיגי ואמר: "מיואכים לב למדתי הכי הרבה בקריירה שלי, אני חייב לו המון. זה היה חלום גדול מאוד שלי להגיע ל-100 הופעות בנבחרת גרמניה ואני קרוב להגשים אותו". פודולסקי עצמו זומן לנבחרת כבר ב-2004 על ידי המאמן דאז רודי פלר וכשהיה בן 18 בלבד, יחד עם בסטיאן שווינשטייגר בן ה-19.

אחרי זמן לא רב, ובעיקר תחת המאמן יורגן קלינסמן, הפכו השניים ליקירי הנבחרת וזכו לשמות פולדי ושוויני. "יפה לראות איך הזמן עבר מהר ושהייתי חלק מכל זה", אמר פודולסקי. הקשר/חלוץ גם התייחס למשחק הכי מרגש שלו בנבחרת ואמר: "הניצחון 0:2 על המולדת שלי פולין ביורו 2008, כשכבשתי את שני השערים". כזכור, לפודולסקי, שיעבור לארסנל אחרי היורו, היו גם רגעים פחות מאושרים בנבחרת כמו ב-2009 כשסטר למיכאל באלאק במהלך משחק נגד וויילס.

עוד בגרמניה, מסוט אוזיל השווה את הנבחרת לקבוצתו ריאל מדריד. "אני עדיין יכול לשחק טוב יותר", אמר הקשר, "אני מכיר את הפוטנציאל שלי, זה עוד ישצפר. אני גם מאוד גאה בנבחרת שלנו. נבחרות אחרות, כמו אנגליה, איטליה, ספרד והולנד, לא הצליחו להוציא שש נקודות בשני המשחקים הראשונים. כולם רוצים לנצח אותנו, אנחנו כמו ריאל מדריד. כל נבחרת קטנה מוציאה מולנו את המקסימום. כן גרמניה היא כמו ריאל מדריד, אני אוהב את זה".

נבחרת גרמניה בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully