וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ישראל ניצחה 2:3 את יוון

הנבחרת של בר נצר עשתה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השלישי בבית א', פייגה סיים עם 20 נקודות. הנשים הפסידו ליוון

נבחרת הגברים של ישראל בכדורעף גברה הערב (שישי) 2:3 על יוון בדנמרק במסגרת הליגה האירופית, ועשתה צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השלישי בבית א'. בשלב הזה הנבחרת מקדימה את היוונים בשלוש נקודות, כשיש לקחת בחשבון שיוון לא תשחק בטורניר האחרון בשלב הבתים שייערך בסלובקיה בשבוע הבא.

למרות פתיחה של 3:8 ליוונים, קיבלנו מערכה ראשונה צמודה שהסתיימה ב-29:31 לישראל. המערכה השנייה כבר הייתה בשליטה הישראלית עם ניצחון 21:25, אבל יתרון שתי המערכות לא הפחיד את היוונים שחגגו 16:25 ו-18:25 כדי לכפות מערכה חמישית מכרעת. את ההבדל עשה בעיקר שון פייגה, כשהפציץ 20 נקודות ביכולת אישית גבוהה, והנבחרת סגרה את הסיפור עם 7:15. אצל היוונים, האופסטר מיטאר צוריטס (2.10 מטר) סיפק 30 נקודות.

בסיום אמר זוהר בר נצר, מאמן הנבחרת, לאתר איגוד הכדורעף: "לא נכנסו טוב למשחק אבל ידענו לצאת מזה ולנצח את שתי המערכות הראשונות. בהמשך ביצענו הרבה טעויות והפסדנו שתי מערכות בקלות. במערכה החמישית ברחנו כבר בפתיחה ולא נתנו להם סיכוי. שון פייגה אמנם לא פתח טוב את המשחק אבל העלה את הרמה בהמשך והצטיין יחד עם עמרי שוורץ".

"מבחינתי, זהו ניצחון מאוד חשוב בגלל שחששתי מנפילה ביכולת מהטורניר הקודם", הוסיף המאמן. "הניצחון מבטיח כמעט בוודאות מקום מעל יוון ומאפשר לנו להתרכז במשחק מול הדנים במאבק על המקום השלישי".

מנגד, נבחרת הנשים של ישראל נוצחה בהיכל מטרווסט ברעננה 3:0 על ידי יוון (25:19, 25:18, 25:23). ד"ר אריה זלינגר, מאמן הנבחרת, סיכם: "זה היה המשחק החלש ביותר שלנו".

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully