וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן בלאן: "שלטנו במשחק מהרגע הראשון עד לאחרון"

המאמן הצרפתי היה מרוצה אחרי ה-0:2 על אוקראינה: "פחדנו שלא נוכל לפתח את המשחק שלנו על המשטח הרטוב"

משחק מאוד לא שגרתי היה הערב (שישי) בין אחת ממארחות היורו אוקראינה לנבחרת צרפת. הכל היה נראה רגיל עד שלפתע, דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה, מבול מטורף מלווה בסערת רעמים וברקים הגיעו לעיר דונייצק ולאחר חמש דקות של כדורגל בלתי אפשרי נאלץ השופט ההולנדי ביורן קויפרס לעצור את המשחק ולהוריד את השחקנים לחדרי ההלבשה.

קיום המשחק עמד בספק דקות ארוכות, אך לבסוף הוא חודש, כעבור כשעה. צרפת עלתה הרבה יותר חדה ובמחצית השנייה היא גם הצליחה לכבוש פעמיים, מרגלי ז'רמי מנז (53) ויוהאן קבאיי (56) וניצחה 0:2. לטריקולור יש ארבע נקודות אחרי שני משחקים, לאוקראינה רק שלוש והיא תפגוש את אנגליה למשחק מכריע.

מאמן צרפת לורן בלאן סיפר מה התחולל בחדרי ההלבשה בדקות בהן הופסק המשחק: "הלכנו לחדרי ההלבשה והשחקנים החליפו בגדים. לא ידענו מה קורה, כי היו ברקים מסוכנים. השופטים באו אלינו ואמרו שהם יקבלו החלטה בקרוב האם לשחק או לא וכשהם החליטו שממשיכים, השחקנים חזרו לבגדי משחק והלכנו להתחמם בתוך האצטדיון. פחדנו שלא נוכל לשחק את המשחק שלנו על המגרש הרטוב, אבל הוא היה במצב די טוב".

לגבי המשחק הוא הוסיף: "ברגע שאוקראינה ספגה את הראשון היא הייתה חייבת לקחת סיכונים, אז לחצנו אותם בחלק שלהם וכבשנו שוב. הם היו חלשים הלילה, כי הצלחנו לגרום להם לבעיות רבות. אחרי התיקו במשחק הראשון, ידענו שהמשחק מול שבדיה יהיה מכריע. נתכונן אליו היטב, אבל קודם נהנה מהניצחון היום. שלטנו במשחק מהרגע הראשון עד לאחרון, בכל האספקטים. ביקשתי מהשחקנים במחצית שיישארו מרוכזים והניצחון הגיע לנו. מנז צריך את הביטחון שלו, אבל יש לו יכולות נהדרות והוא ניצל את המקום שהאוקראינים השאירו לו כדי לכבוש".

אולג בלוחין: "אני מאוכזב כמו כולם"

בצד המפסיד, המאמן אולג בלוחין החמיא ליריבה, אך היה מתוסכל מאוד: "במחצית הראשונה היה משחק צמוד, אבל בשנייה צרפת הייתה טובה יותר. אני די מרוצה מהדרך בה שיחקנו, אבל לצערי לא עשינו את כל מה שתיכננו. כמו שאמרתי, הניצחון על שבדיה לא הבטיח לנו כלום. מי שחשב שאנחנו כבר ברבע הגמר, טעה. צרפת היא אחת הפייבוריטיות בטורניר הזה. ננתח את המשחק ונראה מה קרה. אני מאוכזב כמו כולם, אז בואו תשאלו שאלות רציניות", הוא נזף בכתבים, "השחקנים שלנו מבינים שהיורו הוא ברמה גבוהה יותר מהליגה המקומית ואי אפשר לנצח משחק אחד ואז להראות ככה במשחק הבא".

לקראת המשחק המכריע מול אנגליה הוא הוסיף: "כרגע אני לא חושב על זה. עוד מוקדם לחשוב על שינויים, מיד לאחר שהפסדנו משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully