וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "כשאנחנו עם הגב לקיר, אנחנו מגיבים"

המוטיבציה של קינג ג'יימס, התשובה של וויד לביקורות, הקאמבק של בוש והמסקנה של דוראנט. סיכום משחק 2 בסדרת הגמר

מיאמי חזרה הלילה (בין חמישי לשישי) בגדול לגמר ה-NBA עם ניצחון חוץ יקר 96:100 באוקלהומה סיטי, שאיזן את הסדרה ל-1:1 והעביר את יתרון הביתיות להיט, שיארחו את שלושת המשחקים הבאים בפלורידה, הבא בלילה שבין ראשון לשני. כוכבי מיאמי, שקטעו רצף של ארבעה הפסדים במשחקי גמר מאז השנה שעברה, ברחו ליתרון גדול מהפתיחה וכבר הוליכו ב-17 נקודות, והתגברו על קאמבק מאוחר של הת'אנדר שצימקו עד 94:91 שתי דקות לסיום.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. GettyImages
משחק חמישי ברציפות עם לפחות 30 נקודות. לברון/GettyImages

לברון ג'יימס עצר את המומנטום עם ג'אמפ גורלי והסביר לאחר מכן מה עבר עליו ברגע המכריע: "השעון רץ במהירות לאחור, וניסיתי להאט אותו בראש שלי ולהשיג זריקה טובה. היו לי כמה איבודים ברבע האחרון שלא אהבתי כי לא הייתי אגרסיבי מספיק, ושמחתי שהצלחתי לשחרר זריקה טובה ולקלוע כמה זריקות עונשין בסיום".

קינג ג'יימס, שרשם משחק חמישי ברציפות עם לפחות 30 נקודות כשקלע 32 ועמד בלחץ מהקו בקלאץ' עם 12 מ-12 זריקות העונשין האחרונות שלו, הוסיף: "כשאנחנו עם הגב אל הקיר אנחנו מגיבים. אנחנו אוהבים אתגרים כאלה. היינו למטה, עמדנו בכל הריצות שלהם, והדבר הכי חשוב היה שבכל פעם שהם התחילו לקלוע לא הורדנו את הראש. פשוט חזרנו להתקפה והוצאנו לפועל. אנחנו מתמודדים נגד קבוצה נהדרת, אז נצטרך כל מאמץ אפשרי, כל מהלך אפשרי כדי לנצח, ונצטרך לעשות את זה עד השנייה האחרונה ממש בכל פעם".

דווין וויד שחקן מיאמי היט. GettyImages
עכשיו יעזבו אותו? וויד/GettyImages

מי שסוף סוף הצטרף אליו היה דווין וויד, שספג ביקורות רבות על יכולתו החלשה לאחרונה והגיב עם 24 נקודות ומשחק נהדר. "הבנו שאם אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה, זה צריך להיות בצד ההגנתי", אמר פלאש, שזכה לתמיכה מחברו יודוניס האסלם שאמר: "כולכם צריכים להניח לדווין. לא היינו מגיעים לכאן בלעדיו, והוא בסדר. הוא עדיין האיש שלנו. תעזבו אותו כבר".

אל השניים הגדולים הצטרף גם כריס בוש שחזר לחמישייה עם 16 נקודות ו-15 ריבאונדים, והצלע הרביעית של מיאמי בפלייאוף, שיין באטייה, עזר עם 17 נקודות. באטייה העניק קרדיט רב בסיום לקאמבק של בוש, ואמר: "עבר כל כך הרבה זמן מאז שכל הקבוצה שלנו הייתה יחד. הכוכבים שלנו שיחקו כמו האולסטארים שהם באמת, וזה מה שהיינו צריכים מהם".

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
פיגור של 18:2 זה יותר מדי. דוראנט/GettyImages

בצד השני אוקלהומה סיטי יכולה להתעודד מהחזרה המרשימה שלה למשחק, אבל הבור שחפרה לעצמה התברר כעמוק מדי, אחרי שהחטיאה 11 מ-12 הזריקות הראשונות שלה ונקלעה לפיגור מדהים של 18:2 באמצע הרבע הראשון. "הפתיחה עלתה לנו במשחק", אמר קווין דוראנט, שסיים עם 32 נקודות. " אי אפשר להתחיל משחק בפיגור 18:2, במיוחד בבית. אנחנו חייבים לתקן את זה".

ראסל ווסטברוק, שקלע 27 נקודות ב-10 מ-26 מהשדה, אמר: "שיחקתי את המשחק הרגיל שלי, אבל הזריקות לא נכנסו. "ובכן, החטאנו כמה זריקות....", הוסיף סקוט ברוקס המתוסכל. "לקחנו כמה זריקות רעות, אבל גם החטאנו כמה זריקות טובות. אלה דברים שקורים, אבל בגנה אנחנו צריכים לעשות עבודה טובה יותר בקשר לקשיחות. זה מה שעשינו כל השנה. הם תקפו אותנו מהרגע הראשון, וקשה להתגבר על פתיחה כל כך גרועה. עכשיו צריך להישאר כמה שיותר חיוביים, ולהיות מוכנים למשחק השלישי".

ההיט הגיבו ללחץ עם 96:100 באוקלהומה סיטי ואיזנו ל-1:1

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully