וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "מקווה שנחיתות הגובה תהפוך ליתרון"

14.6.2012 / 21:15

מאמן נבחרת הנשים מתכונן לפתיחת מוק' אליפות אירופה מול אוקראינה. שירן צעירי: "השנה יש מנהיגות חדשה בנבחרת"

נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל קיימה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הנבחרת מול אוקראינה מחרותיים (21:00, ערוץ 1) בפתיחת מוקדמות אליפות אירופה 2013. בנבחרת של אלי רבי מרוצים מקצב ההכנות, ואף ערכו תדרוך וידאו שכלל גם את הניצחון של אוקראינה במשחק הפתיחה במוקדמות 38:92 על פורטוגל אמש. ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, הגיע לאימון הבוקר של הנבחרת, ואיחל לנבחרת בהצלחה.

בנבחרת קיים חשש כי נעמי קולודני, שנפצעה בטורניר ההכנה האחרון, תפספס את משחק הבכורה. קולודני לא שבה לאימונים מאז הפציעה, אך למרות זאת החליטו לרשום אותה בסגל בתקווה שתוכל לשחק. לאחר שנים רבות בה שיחקה הנבחרת בזיסמן, היא עוברת לשחק ב"בית מכבי" בראשון לציון. הכניסה למשחק מול אוקראינה תעלה 20 שקלים לגברים, 10 שקלים לנוער, וכניסה חופשית לתושבי ראשון לציון, נשים ונערות. באיגוד מקווים למלא ככל הניתן את האולם.

"מצב הנבחרת בסך הכל בסדר. אני עובר קמפיין שביעי עם הבנות, ככה שאנחנו די קבועים עם ההכנות", אמר לקראת המשחק המאמן אלי רבי, "השנה עשינו בדיקה מדעית עם חברה שבדקה את המערכת העצבית ומערכת הלב והתוצאות היו טובות. אני מרגיש טוב עם הנבחרת, גם מבחינת מוכנות מקצועית והרכב השחקניות, והמבחן שלנו יהיה ביום שבת נגד אוקראינה".

רבי התייחס לנחיתות הגובה של הנבחרת: "היריב גבוה מאיתנו, אבל אנחנו יותר נמוכים וזריזים. קצת נלחצתי בעבר כשראיתי נבחרות גבוהות מאיתנו, הייתי שמח אם היה לנו עוד 3-4 שחקניות של 1.90, התרגלנו לזה, ואני מקווה שנחיתות הגובה תהפוך ליתרון תוך כדי המשחק".

קטיה לויצקי, אחת משתי שחקניות הפנים בנבחרת, התייחסה גם כן לנושא זה: " כל הקבוצות שאנחנו מתמודדות מולן תמיד יותר גבוהות מאיתנו, במשחקים האלה יש תמיד יותר משקל לגבוהות, נצטרך לעשות את העבודה. כקבוצה נצטרך להסתדר איתן". מי שצפויה לתפוס תפקיד משמעותי יותר היא שירן צעירי, שהתייחסה לאובדן של לייני סלווין וליעד סואץ-קרני, שעזבו את הנבחרת: "שחקניות שהיו משמעותיות בשנה שעברה קיבלו השנה במה, הן היו מנהיגות, אבל השנה יש מנהיגות חדשה. יש השפעה אבל לא השפעה שתפגע בנו".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully