וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המוביל להחליף את אוברדוביץ': סימונה פיאנג'יאני

ביוון טוענים כי מאמן סיינה הוא הפייבוריט לרשת את האגדה הסרבית בפנאתינייקוס. גם מאמן בילבאו, קציקאריס, מועמד

יוון כולה ממשיכה לעסוק בעזיבתו הדרמטית של ז'ליקו אוברדוביץ' את פנאתינייקוס, אחרי 13 שנים מופלאות באתונה. זהות מחליפו של אגדת הכדורסל הסרבית עדיין לא ידועה, אם כי הערב (חמישי) מדווחים ביוון כי המועמד המוביל להיכנס לנעליו של אוברדוביץ' הוא מאמן סיינה ונבחרת איטליה, סימונה פיאנג'יאני.

האיטלקי בן ה-43 מונה למאמנה של סיינה ב-2006, אחרי מעט מאוד נסיון, ובמהרה הפך לאחד הכשרונות העולים ביבשת, כשהוליך את קבוצתו לחמש אליפויות רצופות באיטליה ושתי השתתפויות בפיינל פור של היורוליג. לפיאנג'יאני אמנם יש חוזה לעונה נוספת בשורות האלופה האיטלקית, אולם יחסיו עם ההנהלה ידעו עליות ומורדות בחודשים האחרונים, ולא מן הנמנע כי יעזוב בקרוב.

שם נוסף שנמצא גבוה ברשימת המועמדים הוא זה של פוציס קציקאריס היווני, שאימן אשתקד בהצלחה גדולה את בילבאו ואף הוביל את הבאסקים עד שלב הטופ 16. גם לקציקאריס חוזה לשנתיים נוספות בקבוצתו הנוכחית, אך עדיין לא ברור האם בילבאו תשתתף ביורוליג בעונה הבאה, ואם לא תקבל כרטיס חופשי מהמפעל הבכיר, עשוי המאמן לבקש לעזוב.

עוזרו של אוברדוביץ', דימיטריס איטודיס, הוזכר גם הוא כמועמד להחליף את האגדה הסרבית, אך ביוון טוענים כי חלק מחברי ההנהלה של פנאתינייקוס לא נחשבים למעריצים גדולים של העוזר. כרגע נדמה כי איטודיס יעדיף להמשיך עם אוברדוביץ' לקבוצה הבאה אליה יגיע.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully