וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "אמרתי לוויד שאני צריך ממנו משחק גדול"

רגע לפני משחק 2 (4:00, ספ'5) מיאמי עוסקת בשאלת פלאש. גם הת'אנדר חוששים: "אחרי משחק רע הוא בד"כ קולע 40"

אחרי הקאמבק הנפלא במשחק הראשון, תנסה הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט5 וספורט5HD) אוקלהומה סיטי לעלות ליתרון 0:2 בגמר ה-NBA. הת'אנדר נראו מצוין במחצית השניה של משחק הפתיחה של גמר 2012, ועם הקהל הביתי הנפלא וכשמרבית הלחץ נמצא על מיאמי, שוב נדמה כאילו קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק וחבריהם מגיעים כפייבוריטים לקרב הגדול.

שחקני נבחרת אוקלהומה סיטי ת'אנדר דרק פישר, ראסל ווסטברוק. AP
היו מצוינים במשחק הראשון. והלילה? ווסטברוק ופישר/AP

בעוד שצמד הכוכבים היו גדולים במשחק הראשון, מי ששיחק מתחת לרמתו ואף קיבל את מספר הדקות הנמוכה ביותר עד כה בפלייאוף - 22 בלבד - היה ג'יימס הארדן. השחקן השישי של העונה סיפק רק חמש נקודות, אך זה לא ממש מפריע לו. "אני חושב שהייתי בסדר, ברור שלא קלעתי כמו שצריך, אבל זה לא משנה. זה לא העניין כאן. במשחק השני אצטרך להיות יותר אגרסיבי, לתקוף ולנסות ליצור עבור החברים שלי. בזה אני טוב".

בצד השני, הסיפור הגדול בו עסקה התקשורת בארצות הברית מאז תום המשחק הראשון הוא דווין וויד. פלאש קלע 19 נקודות ב-19 זריקות מהשדה, איבד שלוש פעמים ולא הופיע כלל לרבע האחרון. "אני כבר לא אתלטי כמו שהייתי בגמר של 2006", הודה וויד, "אבל חוץ מזה יש לי הכל. במשחק השני ארצה לקלוע יותר, רוצה לתת לקבוצה שלי יותר הזדמנויות לנצח את הסדרה הזאת. אהיה יותר אגרסיבי, זה יהיה השינוי שלי".

גם לברון ג'יימס נואש לקבל מפלאש הצגה גדולה, כפי שידע לספק במשחקים גדולים בעבר: "לפעמים אני הולך אליו ואומר לו שאני צריך אחד מהמשחקים האדירים האלה. הוא יודע שעדיין יש לו את זה, אבל כל שחקן צריך קצת דחיפה מדי פעם. אני ממשיך להגיד לו כמה הוא חשוב לנו".

שחקני מיאמי היט דווין וויד, לברון ג'יימס. AP
זקוקים אחד לשני. וויד ולברון/AP

יודוניס האסלם, מחבריו הטובים ביותר של וויד בקבוצה, הגן על פלאש: "אתם חייבים לרדת ממנו כבר. אני לא מבין מה אנשים רוצים, הגענו לגמר ה-NBA - כמה רע הוא כבר יכול לשחק? לא היינו מגיעים לכאן בלעדיו. הוא עדיין האיש שלנו, ואם אתם רוצים לשים את הלחץ על מישהו, שימו אותו על כולנו. תרדו כבר מדווין".

גם קנדריק פרקינס לא ממהר להספיד את ה-MVP של גמר 2006: "הדבר המפחיד הוא שדווין תמיד מתאושש. בכל פעם שהוא מתקשה במשחק אחד, הוא חוזר עם 35 או 40 נקודות במשחק הבא".

עדיין לא ברור האם אריק ספלוסטרה יחליט להשיב את כריס בוש לחמישיה, או שמא להמשיך להעלות את הפורוורד שחזר מפציעה מהספסל. "בשני המשחקים האחרונים הוא הצליח להתמודד עם יותר דקות", אמר מאמן מיאמי אך לא היה מוכן להשיב בהחלטיות לשאלה המדוברת. "אני חושב שנוכל להתחיל לנסות ולשים אותו ביותר מצבים שנוחים לו, מצבים בהם הוא היה לפני הפציעה. אנחנו צריכים שהוא יהיה קצת יותר מי שהוא".

על המשחק עצמו אמר ספולסטרה: "אני לא חושב שאנחנו צריכים יותר מוטיבציה. גם העייפות לא היתה פקטור. הם כפו עלינו את הזהות שלהם במשחק הראשון יותר משאנחנו הצלחנו. אבל המשחק הראשון לא הוכרע בתרגילים, הוא הוכרע בכוח, בכוח רצון, ובאנרגיה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט. AP
17 נקודות ברבע האחרון של המשחק הראשון. מי במיאמי מסוגל לעצור אותו? דוראנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully