וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלה: רפאל נדאל עלה לסיבוב השלישי

ארבעה ימים אחרי הזכייה ברולאן גארוס, פתח הספרדי את עונת הדשא עם 5:7, 1:6 על לוקאש לאצקו. גם רוג'ר פדרר עלה

ארבעה ימים בלבד אחרי שהניף את גביע הרולאן גארוס השביעי בקריירה שלו, התחיל היום (חמישי) רפאל נדאל באופן רשמי כבר את עונת הדשא. המדורג שני בעולם עלה לסיבוב השלישי בטורניר האלה בגרמניה, מסבב ה-250 של ה-ATP לאחר שניצח 5:7, 1:6 את לוקאש לאצקו הסלובקי, המדורג במקום ה-58 בעולם, אחרי שעה ו-15 דקות. נדאל, לו זה היה הניצחון הרביעי על לאצקו בארבעה מפגשים אי פעם, הצליח לחבוט שני אייסים ולדייק ב-71 אחוזים מההגשות הראשונות שלו.

בסך הכל, רפא שבר את ההגשות של יריבו ארבע פעמים מתוך שמונה ניסיונות ונשבר פעם אחת על אף שלסלובקי זו הייתה הזדמנות השבירה היחידה במשחק. בסיבוב השלישי ישחק נדאל, שכמובן התחיל את הטורניר רק בסיבוב השני, מול פיליפ קולשרייבר המקומי (34 בעולם), שגבר 7:6 (5), 1:6, 3:6 על לוקאש קובוט הפולני.

גם רוג'ר פדרר עשה את המעבר מהחימר אל הדשא בהצלחה. השוויצרי, שחנך השבוע בעיר הגרמנית רחוב שנקרא על שמו, הצליח לעלות לסיבוב השלישי לאחר שניצח 4:6, 5:7 את פלוריאן מאייר המקומי (29) אחרי שעה ו-14 דקות. בסיבוב הבא מחכה לפדאקספרס מבחן קשה בהרבה בדמותו של מילוש ראוניץ' הקנדי הגבוה בעל חבטות ההגשה האימתניות.

גם טומי האס (87 בעולם) הוותיק והמצוין הצליח לעלות לסיבוב השלישי לאחר שניצח 3:6, 4:6 את מרסל גרנולר הספרדי (22) שמשתף פעולה בזוגות עם נדאל. האס ישחק בסיבוב השלישי נגד לא אחר מאשר תומאש ברדיך הצ'כי.

בטורניר קווינס מסבב ה-250 של ה-ATP, שנערך במקביל אף הוא על דשא, נרשמה הפתעה גדולה נוספת. לאחר הדחתם של אנדי מארי ואנדי רודיק, גם ג'ו ווילפריד צונגה, הפינליסט מהשנה, מצא את עצמו מחוץ לטורניר כבר בסיבוב השלישי. הצרפתי המצוין, שמדורג במקום החמישי בעולם והגיע עד לרבע הגמר ברולאן גארוס, הפסיד 7:6 (3), 3:6, 7:6 (5) לאיבן דודיג הקרואטי, המדורג במקום ה-69 בעולם.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully