וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבריל רג'וב פנה לאופ"א כדי לשלול את אירוח היורו צעירות

יושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית פנה רשמית למישל פלאטיני בטענה כי הממשלה הישראלית עוברת על חוקי הארגון

נציגי הרשות הפלסטינית פנו היום (חמישי) לאופ"א בבקשה לבטל את אירוח היורו לנבחרות צעירות ב-2013 בישראל. יושב ראש התאחדות הכדורגל הפלסטינית ג'יבריל רג'וב העביר מכתב לנשיא אופ"א מישל פלאטיני ובו הוא ביקש לשלול את אירוח היורו בטענה כי הממשלה הישראלית מפרה בצורה ישירה את חוקי פיפ"א.

"אנחנו מבקשים מהוד מעלתו שלא להעניק לישראל את הכבוד לארח את אליפות אירופה הבאה לנבחרות צעירות", כתב רג'וב. "אנחנו מודאגים מאוד מהמצב של הכדורגלנים שלנו". רג'וב פנה גם לפלאטיני כדי שיתערב בשחרור חלוץ נבחרת פלסטין מחמוד סרסק, שנעצר לפני כמעט שלוש שנים. "מבחינת אתלטים בפלסטין, אין חופש תנועה אמיתי, והסיכונים הם להיות עצור או אפילו להיהרג תמיד מופיעים לנגד עיניהם".

רג'וב פנה בעניין, על פי הדיווחים, גם ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון כדי שיפעיל לחץ על הממשלה הישראלית להביא לשחרורו של סרסק. ישראל תארח את הטורניר בו ישתתפו שמונה נבחרות בין ה-5 ל-18 ביוני בשנה הבאה. הבחירה בישראל בוצעה כבר בינואר 2011 כאשר גם בולגריה, צ'כיה, אנגליה ו-ווילס התחרו על אירוח הטורניר היוקרתי.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "אני בטוחים שפיפ"א ואופ"א לא יכניסו ענייני פוליטיקה למגרשי הכדורגל ובטוחים כי טורניר היורו לנבחרות צעירות יתקיים כפי שנקבע, בקיץ הבא בישראל".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully