וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "אני משוכנע שנצעד קדימה כשקופל מנווט"

14.6.2012 / 18:00

שמעון מזרחי ובכירים בכדורסל הגיעו לתמוך באבנר קופל לקראת הבחירות באיגוד. חיים אוחיון: "הוא מייצג נחישות והתמדה"

ממלא מקום יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, כינס היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת הבחירות הקרובות לתפקיד. במקום נכחו בין היתר גם שמעון מזרחי, חיים אוחיון, מוטי אמסלם ואחרים, שהגיעו להביע תמיכה בקופל.

מזרחי פתח ואמר: "ב-11 ביולי תערכנה בחירות לאיגוד הכדורסל בהתאם להנחיות ולכללים. בסביבות ינואר השנה פנו אלי ולראשי תנועת המכבי, יורם אורנשטיין ואנשים ממרכז הפועל והציעו להמשיך במסורת ולהקים רשימה משותפת לקראת הבחירות. כולם יודעים שהענף זכה לעדנה בימים שהיה שיתוף פעולה מלא. כשהגיעה הפנייה נראה היה שיהיה נכון לעשות רשימה משותפת. הדבר היחידי שהיה לנגד עינינו היה טובת הכדורסל".

מזרחי הוסיף: "קצת בהפתעה יורם אמר לי שברשות הרשימה יעמוד אבנר קופל. אני מכיר את אבנר הרבה שנים ואני חושב שהוא עשה מלאכה נאמנה במנהלת. הרשימה הזו לא נועדה כנגד אף אחד, אלא אך ורק לטובת הכדורסל. אני בטוח שנצעד קדימה כשאבנר מנווט ואני בטוח שהוא יידע להיעזר כשצריך".

בעלי הפועל גלבוע/גליל עליון, חיים אוחיון, אמר: "אבנר מייצג נחישות, התמדה וחדשנות בעשייה שלו עד היום. אנחנו חושבים שהדרך שלו יכולה לשרת את איגוד הכדורסל. נעזור לו להצליח, אנחנו רוצים בהצלחה שלו. יש לנו גם ציפיות. אבנר יודע להטביע את חותמו איפה שהוא נמצא ואנחנו רוצים שהוא יטביע אותו. אני חושב שבסך הכל נוכל ליצור סדר יום חדש וחשוב שנפנים אותו".

קופל עצמו אמר: "לא תשמעו ממני שום הצהרה, שום הבטחה. באנו לעשות כדורסל נטו, אנחנו מדברים על תפקידים בהתנדבות מלאה. כדורסל הוא הכדור, אבל גם ניהול. אפשר לראות את ההבדל בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב, שהיה שם מישהו שלקח קבוצה גדולה אחורה. המנהלת היא דוגמה לניהול טוב. 122 מיליון שקל זרמו למנהלת בשנים האחרונות. את הניהול הזה צריך להעתיק למוסדות אחרים".

קופל המשיך: "אני חושב שצריך להביא משאבים מציידים לאיגוד הכדורסל, לתת שירות לקוחות לכל הקבוצות, להוזיל להן עלויות. לעבור לשיטות אינטרנט, לשיטות מודרניות יותר, לעשות שמח לאוהדים, לבנות אקדמיה, בית לאומי. הרשימה עמוסה ואני אעשה הכל".

בסיעת "עוז" הגיבו למסיבת העיתונאים: "סיעת עוז באיגוד הכדורסל לא תרפה ותמשיך לעשות הכל על מנת שהבחירות להנהלת איגוד הכדורסל יתקיימו באופן חשאי וללא שימוש ביפויי כח. אנו דוחים בבוז את ההסברים שניתנו היום במסיבת העיתונאים ורואים בהם ניסיון נוסף להמשיך ולהטעות את ראשי קבוצות הכדורסל, העיתונאים והציבור".

"מביש היה לראות שליד שולחן הדוברים לא נמצא הערב מקום לנציגת כדורסל הנשים, המהווה נדבך חשוב באיגוד הכדורסל. כמו כן נפקד מקומן של הקבוצות מהליגות הנמוכות ומן המגזר הערבי. סיעת עוז תציג בבחירות להנהלת האיגוד גלריה מוכבדת של אנשי כדורסל מכל גווני הקשת, ברשימה יהיה ביטוי הולם לנשים, לליגות הנמוכות ולמגזר הערבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully