וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין ימונה לקפטן נבחרת ישראל

14.6.2012 / 12:51

נמצא המחליף לטל בורשטיין לקראת מוקדמות היורובאסקט. כספי יחמיץ את פתיחת האימונים. אלכס טיוס מאשדוד התאזרח

יותם הלפרין יחליף את טל בורשטיין בתפקיד קפטן נבחרת ישראל. מאז שקיבלו בנבחרת את ההודעה על כך שהקפטן היוצא לא יוכל להשתתף במוקדמות אליפות אירופה בשל פציעה, החלו שיחות ודיונים בשאלה מי ראוי לכבוד, והמאמן אריק שיבק התעקש על השחקן אותו הוא מלווה מאז נבחרת העתודה. הלפרין משחק בנבחרת ישראל מאז אליפות אירופה בשנת 2003, מה שיהפוך אותו לשחקן הוותיק ביותר בנבחרת, במידה ויניב גרין לא ייכנס לסגל הנוכחי.

בתוך כך, מי שלא יופיע לפתיחת האימונים ויגיע במועד מאוחר יותר הוא עומרי כספי. שחקנה של קליבלנד הודיע בימים האחרונים לראשי הנבחרת כי הוא יצטרף לקבוצתו בליגת הקיץ בלאס וגאס, אך לא ייקח חלק פעיל במשחקים אלא יתמוך בשחקנים הצעירים שבסגל. כספי אמור להגיע לישראל בשבוע האחרון של יולי, פחות משלושה שבועות לפני פתיחת המשחקים.

הנבחרת צפויה להתכנס ב-9 ליולי לפתיחת האימונים לקראת משחקי המוקדמות, ועד עכשיו לא ידוע היכן יערכו שני משחקי הפתיחה הביתיים. המשחק הראשון, שייערך ב-18 לאוגוסט מול אסטוניה, לא ייערך בוודאות ביד אליהו, והוא אמור להיערך ברוממה במידה והאולם יהיה מוכן בזמן. אם זה לא יקרה, הוא יתקיים בבית מכבי בראשון לציון. לגבי המשחק הביתי השני ב-27 לאוגוסט מול נבחרת סרביה קיימת מחלוקת קשה בין ראשי האיגוד לאנשי היכל יד אליהו, שמתעקשים שאין באפשרותם לארח את הנבחרת בשל קרקס "סירק דה סוליי", כשמחר (שישי) תיערך פגישה מכרעת בין הצדדים.

בתוך כך, קיבל הבוקר סנטר מכבי אשדוד אלכס טיוס תעודת זהות כחולה ובאופן רשמי את האזרחות הישראלית שלו. טיוס יוכל להיות חלק מסגל נבחרת ישראל הקיץ, וימריא בימים הקרובים בחזרה לארצות הברית ויצטרף לנבחרת לקראת פתיחת האימונים. "אני מאושר ושמח. זה היה תהליך ארוך, אני רוצה להודות לשי האוזמן שליווה אותי לאורך כל התהליך, לעורכת הדין שלי ניקול ולאנשי איגוד הכדורסל. אני מאוד מקווה שאוכל לתרום למדינה בלשחק לנבחרת ישראל, המדינה חשובה שלי, ואני מרגיש כאילו שזה הבית השני שלי", אמר טיוס לוואלה! ספורט.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully