וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג חשוד בשימוש בסמים

הסוכנות האמריקאית נגד שימוש בסמים מצאה עדויות מפלילות כנגד הרוכב, שהשיב: "לא נכשלתי בכ-500 בדיקות שעברתי"

לאנס ארמסטרונג מסתבך: הסוכנות האמריקאית למניעת שימוש בסמים מצאה עדויות חדשות נגד רוכב האופניים המעוטר, כשלפי ההאשמות נגדו, נמצאו בגופו חומרים אסורים. בעקבות הממצאים החדשים, הוא הורחק באופן מיידי מתחרויות טריאתלון, שבהן הוא נטל חלק מאז הפרישה שלו.

ארמסטרונג, שזכה שבע פעמים בטור דה פראנס, הכחיש את הטענות נגדו ואמר: "אף פעם לא השתמשתי בחומרים אסורים, ושלא כמו אלה שמאשימים אותי, השתתפתי בתחרויות כאתלט במשך 25 שנים ללא הפרעה, ועברתי למעלה מ-500 בדיקות סמים, כשאף פעם לא נכשלתי בהן".

הממצאים החדשים עשויים להוביל לשלילת תאריו של ארמסטרונג ולהרחקה מתחרויות, אבל בכל מקרה אין לסוכנות את היכולת להביא להעמדה לדין פלילי. במכתב עצמו של הסוכנות האמריקאית נכתב שמספר רב של רוכבים, אנשי סגל ואנשים נוספים יעידו בנושא שהם ראו את ארמסטרונג משתמש בחומרים אסורים או מספר על כך שהוא השתמש בחומרים אסורים בין 1996 ל-2005. הרוכב האמריקאי זכה בכל שנה מ-1999 ל-2005 במירוץ האופניים היוקרתי.

על פי הנהלים, לארמסטרונג יש כעת עשרה ימים להשיב לטענות של הסוכנות. בהמשך צפויה להתכנס ישיבה בלתי תלויה של הסוכנות שתבחן את הממצאים ותחליט אם להעמיד לדין את ארמסטרונג באשמה של שימוש בחומרים אסורים.

אופניים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully