וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה השוותה ל-2:2 את סדרת הגמר

הקבוצה של פאסקוול חזרה מהקבר עם ניצחון 75:81 במדריד מול ריאל, וכפתה משחק חמישי בברצלונה. לורבק הצטיין עם 24

בזמן שנבחרתם הלאומית בכדורגל נאבקת ביורו, בספרד עדיין נלחמים על האליפות במסגרת סדרת הגמר בכדורסל, ואיזו סדרת גמר זו. לאחר שהתפרקה לחלוטין במשחק השלישי והובסה בידי ריאל מדריד, חזרה הערב (רביעי) ברצלונה בגדול כשניצחה 75:81 במדריד, השוותה את הסדרה ל-2:2, וכפתה משחק חמישי שיתקיים ביום שבת אצלה בבית, שם היא תנסה לסיים את העבודה.

ברצלונה ידעה שאין דרך חזרה מהמשחק הזה, והצליחה לתפוס פיקוד בפתיחה, גם מול כל הקהל מחריש האוזניים שחיכה להם במדריד. סי ג'יי וואלאס היה פשוט בלתי ניתן לעצירה בשני הרבעים הראשונים, כשהוא צולף שלוש שלשות ללא החטאה, ויחד עם משחק מצויין של ארזם לורבק הביא את הקאטלנים אל המחצית ביתרון 34:39.

המומנטום של האורחים נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, ריאל התקשתה מאוד והמשיכה לחפש את הקליעה שלה מבחוץ ללא הצלחה, ומנגד הפגיז פיט מייקל שלשה נהדרת כדי להעלות את יתרונה של ברצלונה ל-9. רודריגז ניסה לשמור את הבלאנקוס קרובים, אבל הוארטס לקח אחריות והוריד את קבוצתו ביתרון 7 אל הרבע האחרון.

המארחים ניסו לחזור, אבל ברצלונה הקשיחה את ההגנה, נבארו הפעיל מצויין את וואלאס בהתקפה ושלשה של מייקל קבעה יתרון 13, 4 דקות לסיום. ריאל הראתה את האופי שלה כשלא ויתרה והצליחה לצמק שוב, הפעם בזכות שלשה ענקית של מירוטיץ' דקה לסיום אבל לורבק, מי אם לא, קלע סל במאני טיים והבטיח את הניצחון. לורבק עצמו הוליך את קלעי ברצלונה עם 24 נקודות (8 מ-14 ל-2) ו-5 ריבאונדים, סי ג'יי וואלאס תרם 16 ו-6 ריבאונדים. לריאל מדריד היה את מירוטיץ' עם 14 שלא הספיקו.

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully