וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "גומז לוחם ענק, יודע לקום מכל מצב"

מאמן גרמניה החמיא לחלוץ, שספג ביקורת בימים האחרונים וענה עם צמד מול הולנד. גומז: "מה שעשו לי היה לא יפה וחבל שקרה"

נבחרת גרמניה שוב הראתה הערב (רביעי) איזו נבחרת איכותית היא. הנאציונל מנשאפט ניצחה 1:2 את הולנד ועלתה למקום הראשון בבית ב' של יורו 2012 בתום מחזור המשחקים השני. מריו גומז המצוין כבש צמד והוא עכשיו מוליך את טבלת הכובשים ביורו ביחד עם אלן דזגוייב. לפוסבל בונד של יואכים לב מספיק תיקו מול דנמרק במחזור הסיום כדי להבטיח את המקום הראשון בבית.

כובש הצמד מריו גומז אמר מיד לאחר המשחק: "היה משחק צמוד מאוד בסיום ומותח עצבים. הצלחנו להשיג שש נקודות נגד שתי נבחרות חזקות מאוד, מה עוד אני יכול לבקש? אני מאושר מאוד שהצלחתי לכבוש שני שערים ולעזור לקבוצה. זה היה חשוב מאוד בשבילי". גומז התייחס גם לביקורת שספג משחקן העבר מהמט שול ואמר: "אחרי השער נגד פורטוגל חשבתי שנכנסתי טוב לטורניר, אבל בשלושת הימים האחרונים רק חטפתי ביקורת היישר לפנים. היה עלי לחץ עצום והרגשתי שאני משחק עם משקולות של כמה מאות קילוגרמים על הכתפיים. זה היה ממש לא יפה וחבל שזה קרה אני שמח שמקבלי ההחלטות בנבחרת גיבו אותי".

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב אמר לאחר המשחק: "היה משחק מאוד תחרותי ואינטנסיבי. היו דקות במהלך המשחק ששתי הנבחרות חסרו מעט מהדינמיקה שלהן. רצינו להבטיח היום ניצחון שני ולהתקרב לשלב רבע הגמר ואני שמח שהתקרבנו לשם".

גם לב התייחס לביקורת שספג גומז ואמר: "מריו גומז תמיד היה לוחם ענק. הוא כבר היה למטה כמה פעמים בעבר ותמיד ידע לקום מזה. שני השערים שהוא כבש היום יעשו לו טוב. גם בסטיאן שווינשטייגר הולך ונעשה יותר ויותר טוב בכל משחק שעובר ויש לו יותר נוכחות על המגרש. הוא חזק מבחינה פיזית וניצח בהרבה קרבות היום. אליפות הבית היא חשוב בשבילנו כי זה אומר שאנחנו יכולים להישאר בגדנסק. להולנד היו כמה מצבים היום, אבל הרגשתי שלאורך 60 הדקות הראשונות הם היו גמורים מבחינה פיזית".

קפטן הנבחרת פיליפ לאהם: "הטורניר עוד לא הסתיים ורחוק מכך, ולמריו יש עוד הרבה תכניות. הוא חלוץ גדול ואנחנו יודעים את זה. השערים שהוא כבש היו ברמה הכי גבוהה שיש". שווינשטייגר: "אני מאושר שניצחנו. היה משחק לא קל ונאלצנו לעבוד קשה מאוד. עברנו עוד מבחן ואני מקווה שנצליח לעבור כל משחק בזמן שלו. עכשיו המטרה היחידה שלנו היא לנצח את דנמרק".

ג'רום בואטנג, שלא ישחק מול דנמרק בגלל כרטיס צהוב שני, אמר: "אני חושב ששיחקנו טוב מאוד. היו רגעים בהם לא הפעלנו מספיק לחץ על הולנד והם הגיעו למצבים מסוכנים. במחצית השנייה לא עשינו מספיק בהתקפה. אני עייף קצת כי היה משחק קשה. הצהוב השני שקיבלתי? לצערי, לא אוכל לשחק מול דנמרק אבל אין מה לעשות".

גרמניה ניצחה 1:2 את הולנד

נבחרת גרמניה בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully