וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדת קרואטיה חגגה עם חזה חשוף, ותפוטר מעבודתה

ילנה מיקסה, עובדת במשרד התרבות, חשפה את החלק העליון של גופה אחרי הניצחון על אירלנד. השר הממונה לא אהב את זה

אוהדת קרואטיה, שחגגה את הניצחון של הנבחרת הלאומית (1:3 על אירלנד) וחשפה את שדיה בהתלהבות, עלולה לאבד את עבודתה. תמונות של ילנה מיקסה, עובדת ציבורית, פורסמו ברשתות החברתיות ובתקשורת הקרואטית. הבעיה היא שמיקסה עובדת במשרד התרבות הקרואטי, והשר הממונה עליה הודיע שהוא בכלל לא משועשע מהתמונות הללו, שעברו על הקוד האתי.

"כגוף ציבורי, חובה עלינו להגיב לזה", נמסר מדוברו של השר, "עובדי הסקטור הציבורי מחויבים לקוד של התנגות נאותה". בשבוע הבא ייערך דיון בעניינה, ויוחלט אילו פעולות יינקטו.

ילנה ובת דודתה ויקטוריה, שתיהן מהעיר הצפונית קראפינה, טיילו לפולין, וחגגו את הניצחון על אירלנד על ידי חשיפת החלק העליון של גופן. "אני לא מתחרטת על כלום", אמרה ילנה, "מבחינתי מה שחשוב זה הניצחון של הנבחרת, ואיך ששיחקנו. קדימה קרואטיה". כמו כן, ארגונים לזכויות אדם מחו נגד הפיטורים הצפויים של האוהדת, והגדירו אותם כ"פלישה לא חוקית לפרטיותה".

כמו כן, השתיים הצטלמו בתמונה פרובוקטיבית שהתפרסמה בארילנד, שבה נראה אוהד אירי אוחז בשדיהן של האוהדות. "אמא שלי ראתה את התמונות באינטרנט ונבעתה", הוא סיפר באירלנד, "אבל לפחות היא ראתה את הצד המשעשע שבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully