וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: אופ"א הענישה, פוטין מאשים את הפולנים

אופ"א הפחיתה לרוסיה שש נקודות על תנאי בגין התפרעות האוהדים ביורו. הנשיא פוטין לראש ממשלת פולין: אתם אחראים

יממה לאחר הקטטות האלימות בין אוהדי רוסיה ופולין ברחבי ורשה, הגיבה היום (רביעי) אופ"א בצורה חריפה וחסרת פשרות. איגוד הכדורגל האירופי גינה מוקדם יותר את התקריות בחריפות וגם הפעיל סנקציות בפועל. גוף המשמעת והשליטה של אופ"א החליט להפחית שש נקודות להתאחדות הכדורגל הרוסית ממוקדמות יורו 2016 על תנאי.

כל מקרה של אלימות מצד אוהדי רוסיה מעכשיו ועד לסוף מוקדמות יורו 2016 תעלה לנבחרת רוסיה בהפחתה מיידית של שש נקודות בפועל. בנוסף, ההתאחדות הרוסית נקנסה ב-120 אלף יורו. הרוסים הורשעו בהתנהגות אלימה של אוהדיהם, זריקת חזיזים אל עבר המגרש והנפת שלטים בלתי חוקיים במשחק הפתיחה מול צ'כיה (1:4 לרוסיה). לרוסים ניתנה האפשרות לערער על ההחלטה עד יום שבת.

כזכור, רוסיה תשחק במוקדמות מונדיאל 2014 עם ישראל באותו הבית. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שבכל מקרה הנקודות שיופחתו לרוסים, אם יופחתו, יהיו אך ורק ממוקדמות יורו 2016 ולא ממונדיאל 2014, כך שישראל לא תוכל ליהנות מן ההפקר בכל אופן.

בינתיים נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הביע דאגה עקב האירועים האלימים, ורמז לאשמה של הפולנים. פוטין שוחח עם ראש ממשלת פולין דונלד טוסק, ואמר לו שהמדינה המארחת היא זו שאחראית לביטחון האוהדים. "פוטין הבהיר לו שהמארגנים של טורניר בינלאומי גדול שכזה הם תמיד האחראים לביטחונם של כל האוהדים מכל המדינות שנמצאים בשטח של המארחת", נמסר מהדובר של פוטין.

הערב העצוב ביורו: צפו בסרטונים מפחידים מהמהומות

נבחרת רוסיה בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully