וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: עונשים חמורים לשחקני מכבי והפועל ראשל"צ

שחקני האלופה וסגניתה עמדו לדין עקב הקטטה בסיום משחק מספר 5. צרפתי הורחק מ-12 משחקים, טל מ-5, פרץ וחממי מ-3

שחקני הפועל ומכבי ראשון לציון בכדוריד הועמדו היום (רביעי) לדין על חלקם בקטטה בסיום משחק האליפות לפני שבועיים. כולם הודו במסגרת עסקת טיעון, התנצלו על מעורבותם ונענשו – ערן צרפתי, המרכז של הפועל ראשון לציון, ספג הרחקה מ-12 משחקים בפועל. ועוד 4 משחקים על תנאי למשך שנתיים.

יתר העונשים: יותם טל מהפועל הורחק מ-5 משחקים (ו-3 ע"ת למשך שנתיים), דדי פרץ ועוז חממי מהפועל ואריאל רוזנטל ממכבי 3 משחקים בפועל (ו-2 ע"ת). טל הרשקוביץ' וטומיסלאב סטויאקוביץ' מהפועל, יוהן רושקה ופיליפ מריאן ממכבי הורחקו מ-2 משחקים בפועל (ו-2 ע"ת). שני השחקנים שספגו כרטיסים אדומים במשחק - יוני רוזנטל ומאריוס לפ מהפועל - הורחקו משני משחקים. השחקנים הזרים לא נכחו, כמו גם האחים רוזנטל שיצאו לאירועים פרטיים בחו"ל.

הדיון נערך בפני דיין ועדת משמעת של איגוד הכדוריד, עו"ד צביקה רוזין, והיועץ המשפטי של האיגוד עו"ד חן ורשביאק. בדיון נכחו גם יושבי הראש של האלופה – יוסי גבע ממכבי, ושל מחזיקת הגביע - דודי פלח מהפועל. השניים הביעו את צערם וגינו את האירוע במספר הזדמנויות מאז התרחשה הקטטה. גם האגודות שלהם הועמדו לדין על התפרצות שחקני ספסל ופריצת קהל (על התפרצות אנשי הספסל – 1,500 שקל קנס לכל קבוצה, על פריצת קהל – 1,500 שקל למכבי). ראשי האגודות הצהירו כי ימשיכו לעשות מאמצים, להעביר מסר חינוכי ולהילחם באלימות כדי למנוע השנות של אירוע דומה בעתיד.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully