וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קגאווה: "רוצה לשחק באמצע. זו לא הייתה החלטה קלה"

הקשר היפני שעובר ליונייטד מסביר כי הקבוצה תיהנה ממנו יותר אם ישחק כקשר מרכזי, ומוסיף: "לוקח בחשבון שיש סגל עמוק"

אחרי הסיכום על מעברו למנצ'סטר יונייטד, שינג'י קגאווה מתחיל לפנטז כיצד הוא מצליח להשתלב בכדורגל האנגלי ומוביל את סגנית האלופה לתארים. נכון לעכשיו, מעברו של קשר בורוסיה דורטמונד כפוף לבדיקות הרפואיות, שלאחריהן הוא יהפוך רשמית לשחקן יונייטד.

בראיון שנערך עימו בסוכנות ידיעות בקיודו, מספר קגאווה כי הוא רוצה לשחק בעמדה מרכזית, למרות שהוא מסוגל להיות מתופקד בצד שמאל. "אני רוצה לשחק", הסביר. "אני מרגיש שבאמצע אני אציג את הכדורגל הכי טוב. אני מתכנן לעבוד קשה כך שאוכל לזכות במקום שלי בעמדה הזו. יונייטד זה אחד המועדונים הטובים ביותר בעולם, וקיבלתי את ההזדמנות לשחק שם. אני לוקח הרבה דברים בחשבון, כמו העובדה שיש להם סגל עמוק, יש להם את סגנון המשחק שלהם וזו לא הייתה החלטה קלה, אבל אני רציתי באתגר הזה".

על המעבר לאנגליה, הוסיף הקשר: "כשאתה מסתכל על נוף הכדורגל, זו הליגה הטובה ביותר בעולם. יש שם את המועדונים הגדולים ביותר בעולם כמו מנצ'סטר סיטי, ארסנל, ליברפול, צ'לסי, וזה פנטסטי. בבונדסליגה, המשחקים היחידים החשובים הם נגד באיירן. אני מרגיש שאני יכול להצליח במשחקים גדולים, גם בליגת האלופות. אני פשוט נרגש".

קגאווה התייחס גם לאפשרויות שהיו לו הקיץ: "היו שיחות עם מועדונים אחרים, אבל מנצ'סטר הייתה הראשונה שהגישה הצעה רשמית וככל שדיברתי איתם, כך הרגשתי שזה המקום שלי. פגשתי את פרגוסון ויצרתי איתו קשר כמה פעמים לאחר מכן. הוא אמר לי: 'אל תדאג לגבי שום דבר, תאמין לי. אני אשמח מאוד אם תוכל להתמודד עם האתגר הזה'. כשאגדה כזו כמוהו אומר את הדברים האלה, יש לכך משקל רב".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully