וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן הסיכוי שעירוני אשקלון תשחק בליגת העל

13.6.2012 / 11:29

העירייה לא מוצאת משקיע במקום יוסי דהאן, קופת הקבוצה ריקה, והאוהדים מיואשים. האם אשקלון תוותר על מקומה בליגה?

שבוע וחצי עבר מאז שראש עיריית אשקלון בני וקנין הודיע באופן רשמי על עזיבתו של בעלי עירוני אשקלון יוסי דהאן את הקבוצה, והפיתרון למועדון לא נראה באופק. קברניטי העירייה, ביניהם מחזיק תיק הספורט איתן קסטנטיני, שוחחו עם מספר אנשי עסקים על מנת שיתרמו סכומים גדולים לקבוצה, אך בשלב הזה לא נמצא האיש שיהיה מוכן לקחת על עצמו את העסק.

בתוך כך עלתה האפשרות כי העירייה תמנה אדם אשר ינהל את הקבוצה בשמה, אך הדבר כמעט לא אפשרי מאחר והיא תצטרך השקעה של למעלה ממיליון שקל כדי להעמיד תקציב, וזאת מאחר ויוסי דהאן משך את כל תקציב 2012 מעיריית אשקלון עד לנקודת הזמן הנוכחית. דבר נוסף שיקשה על העירייה למנות מנהל הוא העובדה שעיריית אשקלון לא יכולה לשים ערבות לקבוצה, והיא צריכה גוף או איש עסקים שישימו את הערבויות.

בינתיים עלה שמו של מנהל הקבוצה בעבר, יעקב (קוקו) וקנין כמי שעשוי להיות האיש שימונה מטעם העירייה, וזאת למרות שהועזב מהמועדון בעבר. אוהדי אשקלון לא קיבלו את הידיעה בצורה יפה, וארגון "הגל הכחול" הוציא אמש (שלישי) הודעה בנושא: "אליצור אשקלון בשבילנו היא הכל, אנחנו ההצגה היחידה בעיר שמביאה כ-1,000 צופים נלהבים בכל משחק בית ומוציאה למעלה מ-100 אוהדים אשקלונים לכל מקום בארץ, אנחנו יודעים על מספר אנשים שמוכנים לקחת את הקבוצה תחת חסותם ולשים סכומים נכבדים מכיסם הפרטי. במקרה שאף אחד לא ייפגש איתנו ונבאותנו אכן תתגשם אנחנו נחרים את פתיחת המשחקים, לא נקנה מנויים, לא נעודד עד שיימצא בעלים שישים כסף על הזכות של להיות הבעלים של מועדון מפואר כמו אליצור אשקלון, התפקיד המכובד הזה לא יימכר בקומבינות ולא ניתן לאף אחד להרוס לנו את האהבה".

רוב שחקני הקבוצה חתומים על אופציה לעונה נוספת עד ה-15 ביוני, אך נראה כי בשל העובדה שאין מי שינהל את הקבוצה, השחקנים לא יקבלו הודעה על המשך דרכם, וישוחררו.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully