וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "אני עדיין מרגיש שאני מאמן הנבחרת"

המנג'ר האיטלקי שהתפטר מנבחרת אנגליה חודשים ספורים לפני היורו משתף: "קשה לי לצפות בטלוויזיה, אני מתגעגע לתפקיד"

איך מרגיש מאמן שאמור היה להיות ביורו, אבל חילוקי הדעות השאירו אותו בסופו של דבר בבית? פאביו קאפלו, שעזב את נבחרת אנגליה חודשים ספורים לפני תחילת הטורניר בפולין ואוקראינה התראיין היום (רביעי) ל'דיילי מייל' והתייחס לרגשות שמלווים אותו כשהוא צופה בנבחרת אותה עזב.

"כשהשחקנים האנגלים רצו נגד צרפת, כמובן שהיתה התרגשות. הרגשתי את זה", הוא סיפר. "אנגליה היא חלק ממני עכשיו. התפקיד היה אטרקציה, בגלל ההזדמנות לזכות במשהו אחרי הרבה זמן. כולם רוצים בזה מהסיבה הזו. זו הסיבה שנעניתי לתפקיד הזה, זו הסיבה שרוי הודג'סון חברי הסכים".

על הרגשות שמלווים אותו תוך כדי צפייה ביורו, הוא אומר: "זה קשה לצפות בטלוויזיה כשאתה רוצה להיות על הספסל של נבחרת לאומית. זה הבדל גדול. החלום הוא לזכות בתארים, לגרום לאנשים לחזור הביתה שמחים. אני מתגעגע לזה. זה טבעי. המשחק הראשון של אנגליה נגד צרפת היה חשוב מאוד מכיוון שהלחץ על המנג'ר ועל הנבחרת הוא באמת גדול".

האיטלקי גם ניתח את סיכויי שלושת האריות בעקבות ההופעה מול צרפת, ואמר: "אף נבחרת לא לוקחת סיכונים. לא היה להם את הביטחון לעשות את זה מכיוון שזה היה המשחק הראשון בטורניר. אנגליה הגנה טוב. ג'ו הארט הוא שוער מצוין והוא רשם כמה עצירות חשובות. יש להם שחקני מפתח בעמדות חשובות. סטיבן ג'רארד מסוכן מרחוק ובבעיטות חופשיות וג'ון טרי הוא ההתלהבות של הנבחרת. הוא מניע את השחקנים שלפניו. הם יעפילו מכיוון שאני עדיין מרגיש שזה התפקיד שלי. אני מקווה שרוי יהיה שמח אחרי המשחק השלישי. אני רוצה שהם ינצחו".

אתר וואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully