וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי נפגש עם ראדי: "בונה עליך"

13.6.2012 / 10:18

מאמן באר שבע מגביר את הלחץ על הקשר, שנפגש עם סכנין בביתו. ברקת הציעה מיליון שקל על חצי מכרטיסו של אבו ענזה

אלישע לוי ממשיך להגביר את הלחץ על קשר בני סכנין, מהראן ראדי, לחתום בהפועל באר שבע. בהתאם לפרסום ביום ראשון, המאמן והשחקן ערכו פגישה בארבע עיניים במטרה לנסות ולסגור את מעברו. ראדי ביקש לשקול את הנושא ובהמשך נפגש עם ראשי בני סכנין בביתו. לוי הבהיר לראדי בפגישה: "אני בונה עליך כשחקן המפתח בקבוצה שלי".

בשלב זה, נראה כי הסכומים שיוקצו לטובת החתמתו לא יהוו בעיה. ראדי דורש מיליון שקל נטו לעונה, באר שבע מוכנה להציע 800 אלף שקל, אבל לדברי גורמים במועדון: "אם ראדי ירצה לשחק בבאר שבע, נסתדר. זה השחקן המוביל ברשימה של אלישע". בסביבתו של השחקן אמרו הבוקר: "כרגע איש מלבד המאמן והשחקן לא מעורב בעסקה הזאת. לוי בחר לקחת את המושכות, מהראן בחור בוגר ומפולפל ונכון יותר ונכון יותר ששניהם יבינו שהדבר הכי נכון לשחק הוא לעבור לקבוצה של אלונה ברקת, שמנהלת מועדון יציב עם תנאים שכל שחקן רוצה לקבל".

כפי שפורסם אתמול, שחקן אחר בו מעוניינת הבעלים אלונה ברקת הוא מורד אבו ענזה. בלוד טוענים כי ברקת הציעה מיליון שקל על מחצית מכרטיסו של החלוץ, אבל היא טרם נענתה בחיוב. בבאר שבע אמרו אתמול: "אבו ענזה הוצע לנו ומתנהל משא ומתן". המאמן שוחח לאחרונה עם מוחמד כליבאת, וייתכן שבאר שבע תבקש להשאילו ממכבי חיפה. לוי בודק אפשרות להחתים גם את בלם נבחרת מקדוניה, דניאל מויסוב, שהביע נכונות להגיע לישראל. בינתיים, אין התקדמות עם מירקו אורמוש. בבאר שבע ממתינים שהיידוק ספליט תרד בסכומים (מ-300 אלף ל-250 עבור 70 אחוז מהכרטיס), ואם זה יקרה העסקה תתממש.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully