וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי ייפגש עם ראדי, הקשר יסגור בבאר שבע?

10.6.2012 / 14:29

המאמן עדיין רוצה את השחקן שדורש מיליון שקל נטו. גישושים אצל מוחמד כליבאת, ששיחק בעבר אצל המאמן במכבי חיפה

אלישע לוי ייפגש בימים הקרובים עם קשר בני סכנין, מהראן ראדי, במטרה לשמוע ממנו האם הוא מעוניין לשחק בהפועל באר שבע. ראדי כבר הביע נכונות לעבור לבירת הנגב, אבל הסכומים שדרש, כמיליון שקל נטו לעונה, טרפדו את הגעתו. בבאר שבע מעריכים ששיחה עם המאמן, שרשם בעונות האחרונות לא מעט השגים, תקרב את השחקן לקבוצה. אם ראדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט יפחית מעט בסכומים וישמע כי הוא ישמור על מעמדו כשחקן מוביל, הצדדים ינסו לסגור את העברתו עוד השבוע.

שמו של שחקן נוסף הוזכר כמועמד לקבוצה. מדובר בחלוץ ששייך למכבי חיפה, מוחמד כליבאת. האחרון שיחק לפני שתי עונות אצל לוי לאחר שחתם במועדון בינואר 2010 והושאל בהמשך להפועל עכו ולמכבי נתניה בעונה החולפת. כליבאת כבש העונה חמישה שערים בכל המסגרות ושנה קודם לכן כבש ששה במדי עכו. ככל הידוע, לוי כבר שוחח עם כליבאת בעניין. בנוגע למירקו אורמוש, באר שבע עדיין לא גישרה על הפערים עם קבוצתו, היידוק ספליט. בשלב זה, הבלם הברזילאי ניבאלדו לא יגיע. לקבוצה הוצע משה אבוטבול מרמת השרון, אבל זה תלוי בין היתר בשאלה האם ויליאם סוארס ישחק בקבוצה בעונה הבאה.

כפי שפורסם בסוף השבוע, באר שבע הודיעה לקשר הברזילאי להתייצב לתחילת האימונים בעוד קצת יותר משבועיים, זאת בעקבות העובדה שסירב לחזור לישראל, בעיקר בגלל הריחוק ממשפחתו בפורטוגל. המגן אביתר אילוז והקשר יוסי שבחון אמורים לסגור השבוע בקבוצה. השוער אוסטין אג'ידה ינחת בימים הקרובים בישראל כדי לחתום על החוזה הרשמי בקבוצה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully