וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המהומות, למעלה מ-100 איש נעצרו

עשרה אנשים, שבעה מהם פולנים, נפצעו במהומות לפני המשחק בין רוסיה לפולין. המשטרה הודיעה כי גל המעצרים יימשך

למעלה מ-100 איש נעצרו במהלך המהומות האלימות אתמול (שלישי) בוורשה בעקבות העימותים בין אוהדי נבחרת רוסיה לפולין. כידוע, עוד לפני המשחק בין שתי הנבחרות (1:1), החלה צעדה של אוהדי הנבחרת הרוסית לעבר האיצטדיון, אבל כשהם הגיעו לגשר פוניאטוביסגו, הם החלו להתפרע. אוהדים מקומיים החלו להתגרות בהם, ומהר מאוד התפתחו עימותים בין מחנות האוהדים ובינם לבין השוטרים.

לא פחות מעשרה אנשים נפצעו במהלך המהומות, שבעה מהם פולנים, שניים רוסים ואחד גרמני, כשאף אחד לא בסכנת חיים. למרות זאת, ההערכות הן שאנשים נוספים נפצעו, אבל לא פונו לקבל טיפול רפואי. במשטרה צופים שמספר המעצרים רק יילך ויגדל, ובהודעה הרשמית של הפולנים נמסר כי "יש למעלה מ-140 חוליגנים שנתפסו על ידי המשטרה בשל הפרות סדר בוורשה, תחילה במהלך הצעדה לאיצטדיון הלאומי ולאחר מכן בפנזון בכיכר דפילאד".

השוטרים עשו שימוש בזרנוקי מים וגז מדמיע כדי לפזר את המהומות, בזמן שנפצים ובקבוקים נזרקו על ידי המתפרעים. במשטרה הפולנית הכחישו דיווח לפיו אחד האוהדים הרוסים מת כתוצאה מהמהומות. "כשהצעדה הגיעה לגשר, החוליגנים הפולנים רצו לעברם. הם המתינו להם", סיפר אחד מעדי הראייה. "זו הייתה אלימות קשה במעורבות של המון אנשים, למרות שהמשטרה הצליחה להשיג את השליטה מהר מאוד. זה היה מחזה קשה לצפייה".

צפו באירועים החמורים

צפו בשוטרים הפולנים יורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully