וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצישק סמודה: "חלמתי שלא נפסיד ולא הפסדנו"

מאמן נבחרת פולין חגג את ה-1:1 עם רוסיה: "היה משחק טוב". בלשצ'יקובסקי: "הוכחנו את עצמנו". ארשבין: "היינו קצת עייפים"

פולין ורוסיה סיימו הערב (שלישי) את משחק הנעילה של המחזור השני בבית א' של יורו 2012 ב-1:1. אלן דזגוייב העלה את הנבחרת של דיק אדבוקאט ליתרון בדקה ה-37, יקוב בלשצ'יקובסקי איזן בדקה ה-57 עם שער נהדר והשאיר את הבית פתוח לגמרי לקראת מחזור הסיום בבית. רוסיה תשחק מול יוון, פולין תפגוש את צ'כיה. על המשחק העיבו אירועים אלימים בין שני מחנות האוהדים, נקווה שהמראות המגעילים לא יחזרו על עצמם בהמשך.

מאמן פולין פרנצישק סמודה אמר: "החלום שלי היה שלא נפסיד ולא הפסדנו. היה משחק טוב. כל השחקנים נתנו את כל מה שיכלו, לא כולם מושלמים ואין מה לעשות טעויות הן חלק מהמשחק".

כובש השער של הפולנים יקוב בלאשצ'יקובסקי אמר בסיום: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל מצוין ולהשיג תוצאות מצוינות. האוהדים יכולים לעשות את ההבדל ואנחנו חייבים להאמין בעצמנו. אם תהיה לנו את הגישה הנכונה והאנרגיות המתאימות מהקהל אנחנו יכולים להראות שמגיע לנו לעלות. כשאתה כובש שער שוויון כזה, אתה מקבל אנרגיות מיוחדות. ביצענו את ההוראות הטקטיות של המאמן ועדיין יש לנו הזדמנות לעלות לשלב הבא".

החלוץ רוברט לבנדובסקי הוסיף: "למדתי משהו חדש היום, זה לא היה קל לשחק נגד ארבעה, חמישה שחקני הגנה. הייתי צריך לעבוד קשה עבור הנבחרת. אני חושב שהיינו חזקים יותר מבחינה פיזית לעומת המשחק הקודם. לרוסים היו בעיות איתנו ואני חושב שגם לצ'כים יהיו. אם אני אקבל את התמיכה מהחברים שלי לנבחרת, אני אייצר יותר מצבים. אנחנו חייבים לשחק יותר רגוע נגד הצ'כים".

קפטן רוסיה אנדריי ארשבין אמר לאחר המשחק: "שיחקנו בצורה מאוד התקפית ופתוחה במחצית השנייה, מה שנתן לשחקנים של פולין את ההזדמנות לשחק על מתפרצות והם ניצלו את זה. היינו מעט עייפים ולא הצלחנו להפעיל את הלחץ שרצינו".

אלן דזגוייב, שכבש את השער לרוסים ומכהן בינתיים כמלך השערים של היורו עם שלושה כיבושים, הוסיף: "היינו צריכים לנצח היום ולהשלים את המטרה שלנו כדי לעלות לרבע הגמר. זה לא הלך לנו. כעת יש לנו משחק מול יוון ואנחנו צריכים להתכונן אליו".

נבחרת פולין בוואלה! יורו

נבחרת רוסיה בוואלה! יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully