וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוזיצקי גמר את היורו? בילק: "נראה מה מצבו מחר"

הקשר הצ'כי נפצע בניצחון על יוון והוא בספק להמשך הטורניר. יראצ'ק: "עשינו את העבודה". סמאראס: "יש לנו אמונה בקבוצה"

שחקן נבחרת צ'כיה תומאש רוזיצקי מדבר עם מאמן הנבחרת מיכל בילק. Christof Koepsel, GettyImages
לא יהיה פשוט בלעדיו. רוזיצקי עם בילק/GettyImages, Christof Koepsel

ערב לא פשוט עבר על נבחרת צ'כיה, אבל בסיומו של המשחק הערב (שלישי) מול נבחרת יוון, יצאו הצ'כים עם ידם על העליונה כשניצחו 1:2 והשיגו נקודות ראשונות ביורו. צ'כיה הוליכה ביתרון שני שערים כבר לאחר שש דקות, אבל אז ספגה שער מטופש בגלל טעות של שוערה, פטר צ'ך, ונאלצה להתגונן עד לשניות הסיום, בעוד היוונים הלוחמניים ניסו להשיג את השיוויון. את עיקר הסיבות לדאגה גרר תומאש רוזיקי, שנפצע בעקב אכילס במהלך המחצית הראשונה ונאלץ לעזוב את המשחק.

"נראה מחר מה מצבו", אמר מאמן נבחרת צ'כיה, מיכל בילק בסיום. "הוא אכן נפגע בעקב איכלס, אבל אנחנו מקווים שהוא יצליח להתאושש עד למשחק השלישי שלנו, כי הוא שחקן מפתח שלנו". כרגע לא ברור האם זה אכן יקרה, כשגם אפשרות שרוזיצקי לא יוכל לשחק יותר בטורניר היא בהחלט אפשרית.

"השינויים שעשינו בהרכב הוכיחו את עצמם", אמר בילק לאחר הניצחון החשוב. "שיחקנו מצויין במחצית הראשונה, שלטנו במשחק והצלחנו להבקיע פעמיים. לצערנו, תומאש רוזיצקי נפצע וחסרנו מאוד את היכולות היצירתיות שלו. היה לנו קשה לייצר מצבים במחצית השניה, ואז ספגנו שער מטופש מאוד ונכנסו ללחץ".

פטר יראצ'ק, שכבש את השער הראשון במשחק היה נרגש מאוד לאחר הניצחון הקריטי של נבחרתו: "עשינו את זה", אמר יארצ'יק בסיום. "השער הראשון היה חשוב מאוד ואנחנו פשוט מאושרים כרגע. היינו ביתרון שני שערים אחרי שש דקות, הקהל דחף אותנו קדימה, אבל אז התפרקנו במחצית השניה והיינו צריכים להילחם עד לסיום. עכשיו אסור לנו להיות מרוצים יותר מדי מעצמנו. אנחנו צריכים להתמקד אך ורק בפולין עכשיו, כי אנחנו יודעים שנהיה חייבים להילחם קשה מולם. זה משחק סופר חשוב, ונהיה חייבים להתמודד עם זה".

פרננדו סנטוס מאמן נבחרת יוון, מדוכא בפתיחת המשחק מול צ'כיה. רויטרס
השתמשו יותר מדי בלב ולא בראש. סנטוס/רויטרס

מנגד, ביוון כצפוי היו מאוכזבים מאוד מכך ששוב נפלו לפיגור מוקדם. "זה היה עוד משחק בו פתחנו בצורה רעה", אמר מאמן יוון, פרננדו סנטוס. "רדפנו אחריהם לאורך כל המשחק, רק בגלל שספגנו שני שערים מהירים. ספגנו כל כך מעט שערים במהלך שלבי המוקדמות, ואז זה קורה לנו. הצלחנו לבסוף למצוא את האיזון שלנו, אבל פשוט לא הצלחנו לכבוש את השער השני. ברבע השעה האחרונה השתמשנו יותר בלב שלנו מאשר בראש, וזה ללא ספק לא השתלם לנו".

גם גיורגוס סמאראס, שעשה ככל יכולתו בכדי להוציא את נבחרתו עם הנקודה ביד היה מאוכזב מאוד בסיום: "שילמנו ביוקר על הפתיחה הרעה שלנו", אמר סמאראס. "עכשיו אנחנו חייבים להגיע למשחק האחרון ולתפוס כל הזדמנות שתגיע בכיוון שלנו בטורניר הזה. רצינו מאוד לנצח הערב, אבל עדיין יש לנו אמונה בקבוצה ובעצמנו".

צפו בתקציר המשחק

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully