וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צ'ארלס תומאס מועמד להצטרף למועדון

הפורוורד (26, 2.02) העמיד ממוצעים של 14.3 נק' ו-5.8 ריב' בדנייפרו האוקראינית. רמי הדר ישמש כעוזרו של גרינברג

במכבי חיפה ממשיכים להתכונן לקראת העונה הבאה, ובינתיים אחד השמות היותר מעניינים שעולים בהקשר של הקבוצה הוא שמו של הפורוורד האמריקאי צ'רלס תומאס שמשחק בעמדות 4 ו-5. תומאס נחשב לשחקן יקר מאוד כשבשיאו הרוויח במאריופול האוקראינית מעל 350 אלף דולר, אך הוצע למכבי חיפה בסכום נמוך יותר, שמתקרב ליכולות הכלכליות של המועדון.

תומאס (26, 2.02), המכונה איש החיה (Manimal) הוא בוגר מכללת ארקנסו משנת 2008, ובילה את שנתו הראשונה מחוץ לארצות הברית באורוגוואי ופינלנד. בעונת 2009/10 חתם בז'פורוז'י האוקראינית והיה לריבאונדר המוביל בליגה, מה שהוביל את מאריופול להחתימו. אחרי עונה סבירה במאריופול עבר השנה לשחק במדי דנייפרו ורשם 14.3 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

רמי הדר ישמש כעוזרו של בראד גרינברג

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי מאמנה בעונה האחרונה, רמי הדר ועוזרו, עופר רחימי ימשיכו דרכם במועדון וישמשו כעוזרי מאמן לצידו של המאמן הראשי בראד גרינברג. כזכור, הדר קודם לתפקיד המאמן הראשי בינואר 2012 מקבוצת הבת, מכבי הוד השרון. הדר, 45, שימש במשך שמונה שנים כמאמן ראשי בחמש קבוצות שונות בליגה הלאומית (הפועל גבעתיים, בית"ר בנימינה, מכבי אשדוד, מכבי באר יעקב ומכבי הוד השרון). הפעם האחרונה שהדר אימן בליגה הבכירה הייתה בשנת 1994, לאחר שקודם לתפקיד המאמן הראשי של הפועל חולון לשבעת משחקיה האחרונים לעונה.

עופר רחימי ימשיך לעונתו השלישית כעוזר מאמן במכבי חיפה. רחימי, 37, שימש כמאמן ראשי בליגה הלאומית במשך ארבע שנים. במשך שלוש עונות היה המאמן הראשי בקריית טבעון (לשעבר קבוצת בת של מכבי חיפה) ועונה נוספת בקריית ביאליק. בטרם היה למאמן ראשי, שימש במשך שלוש שנים כעוזר מאמן בליגה הלאומית (קריית אתא, קריית ביאליק ומגידו).

"אני מצפה לעבוד עם צוות המאמנים רמי ועופר, ואני משוכנע כי הם יסייעו לי להתאקלם לליגה הישראלית", אמר גרינברג. "הייתה לי ההזדמנות לשוחח עם שניהם ואנו נעבוד יחדיו על מנת לאמן קבוצה מנצחת בעונה הקרובה". הבעלים, ג'ף רוזן אמר בנושא: "אני שמח כי רמי הדר ועופר רחימי נשארים בארגון. הם הוכיחו את נאמנותם וערכם למכבי, ואני סמוך כי גרינברג, המאמן הראשי, יעריך את תובנותיהם".

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully