וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס הפתיחה בלונדון: גשם, חיות והפעמון הענק בעולם

דני בויל, שיביים את טקס הפתיחה של לונדון 2012, חשף מה הולך להיות שם. הצופים צריכים להתכונן למים ולרעש חזק

דני בויל, במאי הסרטים שיביים את טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בלונדון, חשף היום (שלישי) מספר פרטים לגבי הטקס עצמו. עד היום, הפרט היחיד שנחשף היה הופעתו של פול מקרטני, שתנעל את הערב באצטדיון האולימפי במזרח לונדון. זירת טקס הפתיחה תתאפיין בהתחלה במשטח ירוק ובארבעת הסמלים של המדינות המרכיבות את הממלכה המאוחדת: אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד. מסביב, ילדים ירקדו לצלילי המנגינה שתפתח את הטקס. לפי בויל. הרעיון בקטע הפתיחה הוא ליצור אווירה טבעית עם חורשה אמיתית במרכז האצטדיון, אדמה אמיתית ועננים שיורידו גשם.

בהמשך, בויל מתכוון ליצור מעין שיחזור לפסטיבל גלסטנברי שמתקיים מדי שנה באנגלהי וכולל מוזיקה חיה, ריקודים, קירקס, קברט ועוד כמה אומנויות במה. לא רק ילדים קטנים יופיעו בטקס הפתיחה כי אם חיות, ולא מעט. בויל אמר שמדובר ב-12 סוסים, תרנגולות, 70 כבשים, וחוץ מזה - יהיה שם גם הפעמון הגדול בעולם.

ההרכב המוזיקלי UNDERWORLD שאחראי על הפסקול של "טרייספוטינג", הסרט אותו ביים דני בויל, כבר הקליט כמה מקטעי המוזיקה שיושמעו בטקס הפתיחה. בויל, שסירב לחשוף יותר מדי פרטים על הטקס סיכם ואמר: "ננסה לגרום לקהל להרגיש שהוא צופה בסרט אמיתי שמצולם באותו הרגע. הצליל של הפעמון הוא נהדר ומי שיהיה באצטדיון ירגיש את זה".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully