וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק-פורטוגל: הצ'אנס האחרון של כריסטיאנו רונאלדו

פורטוגל חייבת לנצח את הנבחרת שעשתה את הסנסציה של המחזור הראשון כדי לשרוד בבית המוות (19:00, ספ' 1 ו-HD)

טריוויה

* שתי הנבחרות מכירות זו את זו לא רע בכלל, לאחר שהן נפגשו בשלב המוקדמות של היורו הנוכחי. במשחק בפורטוגל, המקומיים שלטו עם 1:3, אבל בגומלין בקופנהאגן, לפני שמונה חודשים בלבד, הדנים ניצחו 1:2 והעפילו לטורניר מראשות הבית, כשהם שולחים את פורטוגל לפלייאוף.

* אגב, כובש השער הראשון של דנמרק באותו משחק עלייה היה לא אחר מאשר מיכאל קרון-דלי. אז עוד שחקן די אלמוני, אבל היום, אחרי שהימם את הולנד במחזור הפתיחה, כולם כבר מכירים אותו.

* שתי הנבחרות נפגשו גם במוקדמות המונדיאל האחרון ושם שוב דנמרק עקצה עם 2:3 מטורף בחוץ, כולל שער ניצחון בדקה ה-92 ו-1:1 ביתי.

* בשלב הבתים של יורו 1996 הן נפרדו ב-1:1. בריאן לאודרופ כבש לסקנדינבים, סה פינטו השווה.

* המאזן ההיסטורי ביניהן מצביע לכיוון ברור: שבעה ניצחונות לפורטוגל, שלושה בלבד לדנמרק ושתי תוצאות תיקו.

מיכאל קרון-דלי שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
במוקדמות הוא עוד היה אלמוני, היום כבר ממש לא. קרון-דלי חוגג מול הולנד/רויטרס

מפתחות והכנות

דנמרק:

מי בכלל חלם בדנמרק להיות עם שלוש נקודות ובעמדת זינוק נהדרת מבית המוות לרבע הגמר אחרי משחק הפתיחה מול הולנד. אבל הדנים, כמו שעשו לא פעם בעבר, הדהימו את כולם וגברו על סגנית אלופת העולם בזכות שער נאה, הגנה בלתי מתפשרת וגם טיפת מזל. כעת הם פוגשים את הנבחרת המתוסכלת של פורטוגל, שחייבת ניצחון אחרי שנפלה מול גרמניה. הדנים מגיעים במצב רוח נהדר ובלי פציעות ממשחק הפתיחה שלהם, כך שבהרכב המנצח לא צפויים שינויים. סימון פולסן ו-וויליאם קביסט, שראו את הכרטיס הצהוב, יצטרכו להיזהר מצהוב שני.

המאמן מורטן אולסן אמר: "פורטוגל משחקת ביחד הרבה יותר זמן מהנבחרת שלנו. העתיד שלנו מתחיל במשחק מחר. אני לא רוצה להשוות את הנבחרת שלנו לזו של 1992, לפעמים מצליחים ולפעמים פחות. אנחנו לא פייבוריטים מחר או מול אף נבחרת גדולה, אבל ננסה לשחק את המשחק שלנו. אסור לנו להתמקד רק ברונאלדו, כי יש להם עוד הרבה שחקנים חזקים".

פורטוגל:

אחת הנבחרות הכי לחוצות ביבשת שוב כשלה ברגע האמת. כבר שנים שפורטוגל לא ממצה את הכישרון הגלום בה וכריסטיאנו רונאלדו הלך לאיבוד לחלוטין בין בריוני ההגנה הגרמנית. נאני החמיץ, הספסל לא עזר ופורטוגל תארוז מוקדם אם לא תנצח. הבעיה היא שבינתיים, עסוקים שם בעיקר במלחמות פנימיות של כריסטיאנו נגד העולם. מחר הם יהיו חייבים לשים את הצרות בצד.

המאמן פאולו בנטו אמר: "אני לא מסתכלים על מה שעשינו בעבר מול דנמרק. אלו זמנים שונים, הכנות שונות וסיטואציה אחרת. יש לנו יריבה חזקה ונצטרך לכוון מהרגע הראשון למשחק שלנו. הם משחקים על מתפרצות וכדאי שניזהר מזה. ההפסד לגרמניה שם אותנו במצב לא קל, אבל היינו במצבים כאלה בעבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
חייב להרגיע את הרוחות. בנטו/רויטרס

שימו לב ל...

כריסטיאנו רונאלדו (פורטוגל)

נדוש ככל שזה ישמע, כל העיניים יופנו מחר יותר מתמיד אל הכוכב הכי גדול של הטורניר. לאחר השמועות על ריב בינו לבין השחקנים, מעניין יהיה לראות אם הוא יחזור להיות כריסטיאנו הישן, שלא חושב בכלל על מסירה ומחפש רק את השער או שאולי הוא יצליח לשים הכל בצד ולהילחם למען המדינה שלו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל (ימין) מול ג'רום בואטנג שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
חזרה לרונאלדו הישן?/רויטרס

הידעת ש...

שער יתרון של דנמרק עשוי לסגור את הסיפור. לאחר המשחק מול הולנד, המאזן של דנמרק באליפויות אירופה כשהם כובשים ראשונים, עלה לשישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו, לעומת אפס הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully