וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "אסור לנו לאפשר לרוסיה מתפרצות כאלה בארץ"

מאמן נבחרת ישראל השוהה בטורניר יורו 2012 צפה במשחקים של יריבות ישראל במוקדמות המונדיאל, רוסיה ופורטוגל

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, אלי גוטמן, שוהה בימים אלו בפולין ובאוקראינה וצופה במשחקי יורו 2012. בראיון לאתר האינטרנט של ההתאחדות לכדורגל, גוטמן התייחס לשתיים מיריבותיה של ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, רוסיה ופורטוגל, שבמשחקיהן הוא צפה במחזור הראשון של שלב הבתים.

גוטמן היה אורחו של מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, וצפה מקרוב בהכנות למשחק שלה נגד פורטוגל, שהפסידה לה 1:0. על הפורטוגלים אמר המאמן הלאומי: "פורטוגל היא נבחרת מאוזנת, שהמערך שלה מתאים מצוין לכל המגרש. היא משחקת עם ארבעה שחקני הגנה שדוחפים את הקבוצה קדימה כל הזמן. שמות כמו רונאלדו, פפה, קונטראו, מואוטיניו ונאני הופכים את פורטוגל להתקפית מאוד. כשהם העזו ותקפו את נבחרת גרמניה בכל הכלים, ראינו כיצד הם דחפו את הגרמנים לאחור די בקלות, והיו קרובים לכיבוש שער משווה".

למרות הרשמים מהמשחק, והביקור במחנה האימונים של נבחרת גרמניה לפני המשחק מול פורטוגל, גוטמן מבהיר כי נבחרת ישראל לא תשחק בשיטה הגרמנית. "השיטה של נבחרת גרמניה היא 3-3-4, שהוא מערך הנותן מרווח לשחקנים להגביה כדורים רבים אל רחבת העונשין, שם יש להם שחקן ענק וכובש גדול כמו מריו גומז. לנבחרת ישראל אין שחקן בשיעור קומתו של גומז, ולכן שיטת המשחק שלנו תתבסס על 4 שחקנים על הקווים, תוך הסתמכות על יכולתם האישית. אני מאמין שנבחרת ישראל תגיע לשיא בשעת האמת".

על נבחרת רוסיה שתשחק באצטדיון רמת גן ב-11 לספטמבר אמר גוטמן: "אני חייב לציין שמדובר בנבחרת מעולה. רוסיה היא הנבחרת שהכי הרשימה אותי במחזור המשחקים הראשון של היורו. המשחק הקבוצתי של רוסיה היה שוטף והתקפי, ניהול המשחק של שירוקוב וז'יריאנוב מרשים מאוד, והנבחרת נראית באמת כמו מכונה משומנת. הכושר הגופני והמהירות ביציאה להתקפות מתפרצות היא קטלנית עבור היריבה. אסור לנו לאפשר להם במשחק כאן בארץ מתפרצות כאלה".

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully