וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארסנל סיכמה על רכישתו של אוליבייה ז'ירו

התותחנים משלימים עם עזיבת ואן פרסי? ונגר צפוי לשלם למונפלייה כ-13 מיליון ליש"ט עבור מלך השערים בצרפת אשתקד

עיני העולם כולו אמנם נשואות ליורו 2012 בפולין ואוקראינה, אך בד בבד ממשיכות הקבוצות הגדולות של אירופה לבנות את עצמן לקראת עונת 2012/13. מי שככל הנראה תעבור קיץ לא פשוט היא ארסנל, שנאלצת להתמודד עם שאלת עתידו של רובין ואן פרסי, שעומדת במרכז העתיד של התותחנים. עם או בלי קשר, הבוקר (שלישי) טוענת התקשורת האנגלית כי ארסן ונגר כבר סגר על צירופו של חלוץ חדש למועדון: אוליבייה ז'ירו.

התותחנים צפויים לשלם למונפלייה כ-13 מיליון ליש"ט עבור החלוץ בן ה-25, שסחף את קבוצתו לאליפות היסטורית עם 21 שערים - הכי הרבה בליגה הצרפתית בעונה החולפת - וקנה לעצמו מקום בסגל של לורן בלאן בשל העונה הנפלאה. ייתכן ומרואן שמאק יהיה מעורב בצורה כזו או אחרת בעסקה העתידית, ויעשה את הדרך ההפוכה למופנלייה בהשאלה. גם צ'לסי הוזכרה כמועמדת להחתים את ז'ירו המצוין בשבועות החולפים.

כאמור, באנגליה מעריכים כי הבאתו של החלוץ הצרפתי הבינלאומי מהווה עדות נוספת להבנה של ראשי ארסנל, לפיה הסיכויים להשאיר את רובין ואן פרסי עונה נוספת באצטדיון האמירויות נמוכים מאוד. כזכור, עוד לפני שתמה העונה בפרמיירליג כבר הודיעו התותחנים על החתמתו חלוץ בינלאומי נוסף: לוקאס פודולסקי הגרמני.


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully