וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012: אף אחד לא יפחיד את האנגלים

סול קמפבל הזהיר שמי שיגיע ליורו יחזור בארון מתים. אוהדי נבחרת אנגליה ממש לא התרגשו וכבשו את דונייצק לפני המשחק מול צרפת. שליחי וואלה! ספורט לאוקראינה היו איתם

רויטרס

צילום: ברני ארדוב, שליח וואלה! ספורט לאוקראינה

עריכה: מיכאל ברגמן

נבחרת אנגליה תמיד מספקת עניין, בלי קשר לתוצאות שהיא משיגה, שבדרך כלל לא מצדיקות את ההתלהבות סביבה לפני כל טורניר גדול. האנגלים מגיעים לכל יורו או מונדיאל כשהם חמושים בצבא אוהדים נרחב, ססגוני וצבעוני, אבל הפעם נדמה שהכל השתנה.

התקשורת הנמיכה ציפיות לאור אוסף הבעיות הבלתי אפשרי, כולל פציעות, יחסים עכורים בין חלק מהשחקנים, ירידת הרמה בליגה המקומית ומינוי מאמן חדש בדמות רוי הודג'סון, כחודש בלבד לפני הטורניר.

האוהדים הגיבו בהתאם ולא ממש נהרו אחרי הנבחרת, אבל במשחק הערב (שני) מול צרפת, הייתה בכל זאת נוכחות אנגלית יפה בשטח, שבטח שימחה את בעלי הפאבים בדונייצק. לפני המשחק, התוצאה הצפויה פחות עניינה את האוהדים, שעסקו בעיקר בנושא הגזענות האוקראינית שעלה לפרק לאחרונה, בעיקר לאור דבריו של בלם העבר של שלושת האריות סול קמפבל, שהזהיר: "מי שייסע לאוקראינה יחזור בארון מתים". בפועל, הדברים נראו אחרת ושלחיניו לאוקראינה תומר יצחק וברני ארדוב, גילו שאנשי הממלכה ממש לא חוששים ומאוד נהנים מקבלת הפנים.

מהנעשה על כר הדשא הם כנראה נהנו קצת פחות, לאחר שאנגליה נראתה רע וסחטה 1:1 מצרפת, כשג'וליאן לסקוט כובש עבורה בדקה ה-30 ושחקן מנצ'סטר סיטי נוסף, סמיר נאסרי, משווה כעבור תשע דקות. אבל התוצאה פחות חשובה, כי כשיש אנגלים, יש חגיגה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully