וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד עלתה ל-1:2 בסדרת הגמר

הבלאנקוס דרסו את ברצלונה עם 59:85 מדהים והם רחוקים ניצחון אחד מאליפות ודאבל. בשיקטאש זכתה באליפות טורקיה

אחרי שני משחקים בסדרת הגמר בספרד, ריאל מדריד הצליחה לחזור מברצלונה בשוויון 1:1, כשהיא מעבירה את הביתיות אליה. הבלאנקוס עוד היו מעט מאוכזבים, לאחר שבמשחק הראשון הם שמטו יתרון גדול והפסידו משלשת ניצחון מטורפת של מרסליניו הוארטס, לפני שניצחו במשחק 2.

היום (שני), התייצבו שתי היריבות הגדולות למשחק השלישי, הפעם במדריד. בערך התייצבו. רק קבוצה אחת הגיעה באמת למשחק הזה, ריאל מדריד, שדרסה את ברסה 59:85, עלתה ליתרון 1:2 בסדרה והיא רחוקה ניצחון ביתי בודד מאליפות מספר 31 בתולדותיה וראשונה מאז 2006/07 ולדאבל ראשון מאז 1993.

סרחיו יול פתח היטב, אבל ברצלונה נותרה בתמונה ברבע הראשון וסל של ארזם לורבק עם הבאזר קבע 23:25 לבלאנקוס אחרי עשר דקות. כמו במשחק הקודם, סרחיו רודריגס לקח חלק חשוב בבריחה של ריאל ויחד עם פליפה רייס הוא הטיס את המארחת לריצת 1:16, בדרך ל-31:46 במחצית.

ההמשך רק הלך ונהיה יותר טוב לריאל וגרוע לברצלונה. פיט מיקל הלך מכות עם נוביצה וליצקוביץ' המארח ושניהם חטפו טכנית והקטאלנים נותרו חסרי אונים וסל השדה הראשון שלהם ברבע השלישי הגיע אחרי כמעט שמונה דקות, בפיגור 26 נקודות ובתום ריצת 11:37 של ריאל. היתרון כבר הגיע ל-30 והגארבג' טיים הארוך נמשך עד לבאזר.

ג'ייסי קרול הוביל עם 18 נקודות, פליפה רייס קלע 15, סרחיו יול סיים עם 13 וניקולה מירוטיץ' 12. בברצלונה, רק סי. ג'יי. וואלאס קלע בספרות כפולות עם 13 נקודות.

* בטורקיה, זכתה סוף סוף בשיקטאש באליפות, לאחר שגברה 76:80 על אפס איסטנבול, השלימה ניצחון 2:4 בסדרת הגמר המפרכת, וחגגה זכייה בתואר לראשונה מאז 1975. המשחק היה צמוד מאוד לכל אורכו, כשאל המחצית ירדה בשיקטאש ביתרון נקודה. אפס עוד הצליחה לתפוס את היתרון ברבע האחרון, אבל התעוררות של המארחים בדקות הסיום הביאה להם את הניצחון והאליפות אחרי 37 שנים. קרלוס ארויו הוליך את קלעי בשיקטאש עם 18 נקודות והוסיף 8 אסיסטים. קרם טונצ'רי קלע 22 למפסידים.

* באיטליה, אחרי ניצחון לא פשוט במשחק מספר 1, סיינה הוכיחה שוב את עליונותה בליגה והביסה את מילאנו 58:86 כדי לעלות ל-0:2 בסדרת הגמר של הטוב משבע. סיינה, שמחפשת אליפות שישית ברציפות ודאבל רביעי ברציפות, דהרה מהפתיחה והגדילה את היתרון בכל רבע שעבר. בו מקאלב צלף 21 והוסיף חמישה אסיסטים, רימאס קאוקינאס ותומאס רס הוסיפו 11. במילאנו, אף אחד לא קלע בדאבל פיגרס.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully