וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בהתעמלות מכשירים לגברים תיערך בשבת

נציגינו בלונדון 2012, אלכס שטילוב ופליקס אהרונוביץ', יערכו הכנה אחרונה בארץ, לצד מתעמלים מתשע מדינות נוספות

אחד הענפים עליהם בונים בישראל למדליה אולימפית בלונדון 2012, הוא ענף ההתעמלות, שם בכיר המתעמלים הישראלים אלכס שטילוב, ינסה לעמוד על הפודיום. ביום שבת הקרוב (16/6, 17:30), יקבלו חובבי הענף בארץ הזדמנות אחרונה לצפות בשטילוב, כמו גם בנציג ישראלי נוסף באולימפיאדה פליקס אהרונוביץ', כשאליפות ישראל הפתוחה לגברים בהתעמלות מכשירים תיערך באולם הדר יוסף.

המתעמלים הישראלים יזכו להתחרות על מכשירים אולימפיים, שהוטסו לארץ במיוחד לכבוד התחרות ותחרות המבחן האחרונה עבורם תהיה ב-30/6 ברומניה. לאליפות בארץ יגיעו מתעמלים מתשע מדינות נוספות, אשר עבור חלקם זו תחרות מבחן אחרונה לפני האולימפיאדה. בין האורחים: ואסליוס צולאקידיס היווני, סגן אלוף העולם במקבילים. דמיטרי קספרוביץ' מבלארוס, מקום שישי באליפות העולם 2011 ובייג'ינג 2008 על שולחן הקפיצות. סמואל פיאסצקי הסלובקי, חמישי באליפות אירופה האחרונה ושמיני ב-2006 על המקבילים ופיליפ אודה הקרואטי, סגן האלוף האולימפי על סוס הסמוכות.

השופט הבינלאומי ג'קי וישנייה, שיהיה מנהל התחרות ואחראי גם על קשרי החוץ של איגוד ההתעמלות, אמר: "זו תהיה תחרות מצוינת, עם משתתפים בכירים מאוד, שיבואו להראות את התרגילים הכי טובים שלהם כהכנה למשחקים האולימפיים. אנחנו יכולים להיות גאים בעובדה שסוללה כזו של מתעמלים רואה בישראל מקום ראוי להכנה הכמעט אחרונה שלהם למשחקים. רכשנו את הכבוד הזה בזכות שנים של עבודה ובזכות תוצאות והישגים בינלאומיים ברמות הגבוהות ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully