וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גונסאלו גרסיה חתם ל-3 שנים

11.6.2012 / 18:15

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קשרה של לרנקה הפך להחתמה הראשונה של הצהובים. גם קרלוס גרסיה קרוב מאוד

לאחר שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט על הצטרפותו הצפויה של גונסאלו גרסיה למכבי תל אביב, חתם היום (שני) הקשר בקבוצה, והפך לרכש הראשון של הצהובים העונה. גרסיה (28) מגיע למועדון לאחר עונה טובה מאוד במדי א.א.ק לרנקה, אותה הוליך לשלב הבתים של הליגה האירופית. לשחקן היה סעיף שחרור מלרנקה שעמד על כ-220 אלף יורו, ובשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין הצהובים ללרנקה על עלות השחרור.

"אנחנו מאושרים שגונסאלו חתם במועדון ועכשיו נוכל להמשיך בשאר ההכנות של טרום העונה", אמר ג'ורדי קרויף לאתר הרישמי של הקבוצה. "גונסאלו הוא שחקן התקפי מרתק שיכול לשחק במגוון תפקידים וכבש 17 שערים בעונה שעברה. בכל פעם שראיתי אותו משחק, הוא הציג יכולת טובה והוא עונה בדיוק לתכונות שאנו מחפשים: הגישה שלו למשחק מצוינת ויש בו רעב גדול והתלהבות רבה לעבוד קשה".

גרסיה, ששיחק תחת קרויף בלרנקה כבש 12 שערים ב-22 משחקי ליגה שבהם שותף בעונה החולפת. לזכותו גם חמישה שערים נוספים במשחקיה של לרנקה במסגרת הליגה האירופית, כולל השער הראשון ב-1:2 על מכבי חיפה בשלב הבתים. גרסיה גדל בריאל מדריד ואף השתייך בעונת 2002 לסגל הנבחרת הצעירה של ספרד ועשה שנים יפות בכרונינגן ההונלדית, אחרי שהתקשה למצוא את מקומו לפני כן בהירנביין. גרסיה, אגב, נולד באורוגוואי ועבר בגיל 14 לספרד, שם שיחק בנבחרת עד גיל 17 יחד עם אנדרס אינייסטה ופרננדו טורס.

בעיתוני ספרד דווח היום כי גם שחקן אלמריה, קרלוס גרסיה (28), נמצא בדרכו לצהובים. על פי הדיווחים, הבלם הספרדי כבר עלה על טיסה מברצלונה לישראל והוא אמור לסגור את הפרטים שלו עם הקבוצה מקרית שלום כבר מחר.

לאתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully