וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אחד הרגעים המיוחדים בקריירה שלי"

השור ממאיורקה חגג את הזכייה השביעית ברולאן גארוס: "זו הרגשה שלא תיאמן". דג'וקוביץ': "הוא היה השחקן הטוב יותר"

רפאל נדאל זכה היום (שני) ברולאן גארוס לאחר 4:6, 3:6, 6:2, 5:7 על המדורג מספר אחת בעולם נובאק דג'וקוביץ'. לשור ממאיורקה זהו תואר שביעי על החימר בפריס והוא שבר את שיאו של ביורן בורג. בנוסף, נדאל זכה בתואר גרנד סלאם מספר 11 שלו והוא רחוק חמישה בלבד משיא כל הזמנים של רוג'ר פדרר עם 16. נולה, שהחמיץ הזדמנות לזכות בארבעה גרנד סלאמים ברציפות, ינסה לשמור על תארו בווימבלדון, שיתחיל בסוף החודש.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
"מבחינתי, היה הכי חשוב לזכות בתואר השנה ולא שבירת השיא". נדאל/רויטרס

נדאל אמר לאחר המשחק: "ברכותי לנובאק והצוות שלו. בשבילי, זו גאווה ותענוג לשחק כאן נגד השחקן הטוב בעולם. אני רוצה להודות לכל מי שנטל חלק בטורניר, הקהל, הספונסרים וכל השאר. אני רוצה להודות למשפחה שלי, לחברים, שבלעדיהם זה היה בלתי אפשרי. תודה רבה לציבור והקהל. זו הרגשה שלא תיאמן להיות כאן במעמד הזה, נתראה בשנה הבאה.

"זה כבוד גדול לשבור את שיא הזכיות של בורג. אבל בשבילי היה הכי חשוב לזכות בתואר השנה וזה אחד הרגעים המיוחדים ביותר בקריירה שלי. תמיד יש מקום בארון שלי בשביל גביע הרולאן גארוס".

דג'וקוביץ' הוסיף: "ברכות לנדאל ולצוות שלו. הוא שחקן נהדר ויש לו צוות נהדר. אני מודה לקהל כאן על התמיכה שלו והאהבה שלו למשחק. תודה רבה לצוות שלי והמשפחה שלי. אני מרגיש בר מזל להיות בגמר רולאן גארוס ראשון שלי, רפא היה השחקן הטוב יותר. אני מקווה לחזור גם בשנה הבאה ולשחק אפילו יותר טוב. תודה לכולם".

מי שחגגו בגדול את הזכייה של רפאל נדאל בטורניר היו שחקני נבחרת ספרד בכדורגל, שנמצאים כעת במהלך היורו. קשר ספרד ססק פברגאס, שכבש את השער ב-1:1 מול איטליה, כתב בטוויטר שלו: "איזה משחק של רפא! אני חושב שהוא הספורטאי הכי גדול שהיה לספרד אי פעם. אני מאושר מאוד בשבילו. ברכות גם לנולה. איזה מתחרה ענק". מגן ספרד וריאל מדריד סרחיו ראמוס כתב: "ברכות לרפא! אתה ספורטאי מיוחד. אני גאה להיות ספרדי. נהניתי מכל רגע במשחק".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully