וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו ימונה השבוע רשמית למאמן צ'לסי

אברמוביץ' נכנע ללחץ השחקנים הבכירים והמגעים עם המאמן האיטלקי יושלמו בקרוב. צפוי לחתום על חוזה לעונה או שתיים

רוברטו די מתאו ימשיך ככל הנראה לאמן את צ'לסי. על פי דיווח ב"סאן", הבלוז יודיעו רשמית על החתמתו לשנה או שנתיים נוספות ביום רביעי לאחר שסוכנו יגיע ללונדון. די מתאו, ששוהה בימים אלו בחופשה בארצות הברית, קיבל בימים האחרונים מסרים מראשי צ'לסי לפיהם הוחלט כי ימשיך במועדון. פרטים קטנים נותרו לסגור בחוזה, אך על פי ההערכות העסקה תיחתם ב-48 השעות הקרובות כשהמאמן ירוויח כשני מיליון ליש"ט לעונה.

די מתאו תפס את מקומו של אנדרה וילאש בואש בחודש מרץ והוביל את צ'לסי לזכייה בגביע האנגלי ובליגת האלופות ובסך הכל רשם שלושה הפסדים בלבד ב-21 משחקים שניהל בכל המסגרות. למרות זאת, הבעלים רומן אברמוביץ' השהה את ההחלטה לגביו מאחר וקיווה לראות להנחית במועדון את פפ גווארדיולה או את פאביו קאפלו. אלא שהמגעים עם השניים לא התקדמו ולפיכך הבעלים נכנע ללחצים להשאיר את די מתאו כמאמן ראשי.

האיטלקי בן ה-42 זכה לתמיכה גורפת משחקניה הבכירים של צ'לסי וכן מארגון המאמנים. יו"ר הארגון ריצ'רד בוואן אמר: "הוא לא יכול לעשות יותר ממה שהוא כבר עשה".

צ'לסי עדיין לא סיימה את מסע הרכש שלה לקיץ זה. הבלוז החתימו עד כה את אדן הזאר ומרקו מרין וקרובים לצרף את הולק מפורטו, כשמנגד, דידייה דרוגבה, סלומון קאלו וז'וזה בוסינגווה עזבו. על פי דיווחים באנגליה, במועדון מחפשים חלוץ נוסף. שמו של רוברט לבנדובסקי הפולני עלה על הפרק, למרות שעל פי דיווחים, הוא קרוב יותר דווקא למנצ'סטר יונייטד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully