וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האוהדים יפגינו מול ביתו של גאידמק

11.6.2012 / 10:12

טביב לא לבד. הירושלמים מאסו באדישות הבעלים ויפתחו במחאה: "צריך לעשות לזה סוף. לא נשב בשקט עד לשינוי"

אוהדי בית"ר ירושלים לא נשארים אדישים למצב הקבוצה ומעבירים הילוך לקראת השבועות הבאים על מנת לנסות ולגרום לזעזועים. האוהדים קיבלו מסרים כי הבעילם ארקדי גאידמק לא משדר בשלב זה כי הוא מתכוון להעביר את הכסף שהבטיח וכלל לא מתעניין בקבוצה, ומתכננים לארגן כמה שיותר אנשים מכל הפלגים על מנת לערוך הפגנה מול ביתו. אחד האוהדים אמר: "אם בשנים קודמות לא היו רוכשים, השנה אין אפילו תירוץ כזה כי אנשים באו לדבר עם ארקדי והוא סירב ואמר שהוא נשאר הבעלים וממשיך לתמוך. מה זה להעביר כסף ביולי כשאי אפשר לדעת אם יגיע? ככה אפשר לבנות קבוצה? לארגן משהו נורמלי? אחר כך מתפלאים שהשחקנים לא מתייחסים ברצינות. המועדון לא יכול להתנהל בצורה כזאת".

אגב, האוהדים מדגישים כי לא מדובר כאן ביוזמה של "לה פמיליה", אלא בניסיון לכנס ולארגן את האוהדים מכל הפלגים ביציעים על מנת לערוך הפגנה. למרות זאת, האוהדים יודעים שהפגנה מול ביתו של גאידמק תהיה בעייתית ומלה פמיליה נמסר: "אם לאוהדי הפועל תל אביב אישרו להפגין מול הבית של טביב, גם לנו צריכים לאשר אחרת זה באמת יצביע על האפליה שאנחנו מדברים עליה. אם נצטרך נתחייב למשהו בלי אלימות, אבל שייתנו לאוהדים למחות, לצעוק ולהגיד את כל מה שיש להם. ארקדי זאת הפעולה הראשונה, לא נשב בשקט עד שנביא לשינויים. לא יהיה עוד קיץ כזה ועוד עונה כמו העונה שעברה. צריך לפרק את הדבר הזה שנקרא ארקדי בבית"ר ולהתחיל מחדש".

אגב, בשנה שעברה ערכו כ-100 אוהדים הפגנה מול ביתו של גאידמק בהרצליה ואף פרצו את שער הכניסה של הבית. למחרת הודיע הבעלים ליו"ר לאיציק קורנפיין כי הוא מסיר כל אחריות מהקבוצה ומתנתק ממנה, אך בסופו של דבר לא עשה זאת. לא ברור כמה הפעם הדבר יפריע לגאידמק היות ועל פי כל הגורמים ששוחחו איתו בשבל זה, בית"ר כלל לא מעניינת אותו.

ארקדי גאידמק מאס סופית בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully