וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: אורוגוואי גברה 2:4 על פרו

הסלסטה חלפו על פני ארגנטינה ועלו למקום השני בבית הדרום אמריקאי, לואיס סוארס כבש ובישל. 0:1 לאקוודור על קולומביה

נבחרת אורוגוואי גברה הערב (ראשון) 2:4 על פרו ועלתה למקום השני בבית הדרום אמריקאי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. לסלסטה יש עכשיו 11 נקודות מחמישה משחקים, אחת פחות מצ'ילה שמוליכה את הבית ולה משחק עודף. פרו, לעומת זאת, ספגה הפסד רביעי מחמישה משחקים והיא שקועה במקום האחרון בבית עם שלוש נקודות בלבד.

המשחק במונטבידאו היה חם וסוער. המארחים פתחו מצוין ולואיס סוארס הנהדר כבש כבר אחרי 14 דקות את שער היתרון. בדקה ה-29 סוארס הפך למבשל ומקסי פריירה עשה 0:2. אלא שהפרואנים לא ויתרו ושש דקות להפסקה דייגו גודין כבש לשערו הוא והוריד את הקבוצות למחצית ב-2:1. שתי דקות בתוך המחצית השנייה היה זה פאולו גררו שהדהים את הקהל המקומי עם 2:2.

השוער הפרואני דייגו פני עוד הספיק להדוף פנדל של דייגו פורלאן, אבל כריסטיאן רודריגס, אחד השחקנים הנמוכים במגרש, נגח את שער הניצחון בדקה ה-62 דקה בלבד אחרי שנכנס כמחליף. עמוק בתוך תוספת הזמן מחליף נוסף, סבסטיאן אגורן, גלגל פנימה וחתם את התוצאה הסופית.

אקוודור השיגה ניצחון שלישי בחמישה משחקים, לאחר שגברה בקיטו 0:1 על קולומביה במגרש שנמצא 3,000 מטר מעל פני הים. החלוץ המחליף כריסטיאן בניטס כבש את שער הניצחון בנגיחה 9 דקות אחרי פתיחת המחצית, בעוד קולומביה של חוזה פקרמן לא מצליחה להתרומם.

צפו בטבלת הבית בדרום אמריקאי למונדיאל

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully