וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הנבחרת הפסידה, תמשיך למוקדמות

הופמן נפרד אחרי 12 שנים עם הפסד 26:25 לרומניה. באוקטובר תקבל הנבחרת הזדמנות להגיע לאליפות אירופה

נבחרת ישראל בכדוריד פספסה היום (ראשון) הזדמנות לסיים במקום הראשון בשלב א' של בטורניר מוקדמות אליפות אירופה. ישראל, שמקווה לזכות בכרטיס העלייה לטורניר, רצתה להיפרד ממאמנה שלמה הופמן ב-12 השנים האחרונות אבל הפסידה 26:25 בבית מכבי בראשון לציון לרומניה בקרב הישיר על ראשות הבית, כשרומניה הצליחה להעפיל מהמקום הראשון.

לנבחרת תהיה הזדמנות נוספת במשחקי השלב הבא שייערכו בחודש אוקטובר, כשתתמודד עם גרמניה, צ'כיה ומונטנגרו, כששתי הראשונות יעפילו לאליפות אירופה. עוד לפני המשחק נפרדה הנבחרת מהופמן, שהוביל את הנבחרת ביום שישי לניצחון מוחץ 10:49 על אירלנד החלשה ול-28:31 על בלגיה.

ישראל פתחה טוב והשלימה ריצת 2:6 בדקה העשירית, אבל הרומנים התעוררו, איזנו ל-6:6 ועלו ליתרון ראשון במשחק עשר דקות לסיום המחצית הראשונה. הופמן ערך שינוי בעמדת השוער כשלמשחק נכנס אורן מיארוביץ', שוער קרית מוצקין, ובהמשך ישראל ירדה להפסקה ביתרון 10:12.

ישראל טיפסה ל-13:16 בפתיחת המחצית השנייה אחרי שגל אברהם בשני שערים ודן מירכוס הבקיעו. הרומנים השוו והמשחק הצמוד נמשך, אך רומניה עלתה ל-21:24. גיצ'ה הרומני כבש שלושה שערים בשלוש דקות, אבישי סמולר ניסה בכל כוחו והקטין ל-25:24, אבל הרומנים סגרו את הסיפור ווזכו בכרטיס לאליפות אירופה. את המשחקים הבאים של הנבחרת ידריך המאמן הנכנס דראגן ג'וקיץ'. חן פומרנץ סיים עם שישה שערים, דן מירכוס ודן נתן הבקיעו ארבעה כל אחד.

מאמן הנבחרת, שלמה הופמן, נפרד בסיום: "היה לי כיף גדול עם השחקנים האלה. אני גאה שאני בכדוריד עם שחקנים כאלה. רומניה טובה יותר מאיתנו. עשינו משחק מצוין והיינו צריכים עוד קצת ולא היה לנו את זה. מגיע שאפו גדול לשחקנים, לאיגוד הכדוריד ולעוזר שלי, סער פרנקל. קיבלתי מתנה הכי גדולה שמאמן יכול לקבל. כדוריד הוא ענף איכותי עם שחקנים איכותיים. צריכים ליהנות בכל רגע וכך היה לי לאורך השנים. אנחנו צריכים להמשיך להציג יכולת גבוהה ולייצג את הכדוריד ואת המדינה בכבוד. אני מאוד מאמין בשחקנים האלה ובענף כולו".

גיל יעקב שהצטיין: "היה חסר לנו הגרוש ללירה. שלמה נתן לנו את הביטחון וניסינו לעשות את מה שאנחנו יכולים. רומניה נבחרת חזקה מאוד שתמיד נמצאת בדירוג האירופי הגבוה. זה ספורט ונעשה את הכל כדי לתת את כל מה שאנחנו יודעים גם בעתיד. בטוח שנמשיך לייצג את מדינת ישראל בכבוד".

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully