וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אורי ששון זכה במדליית ארד בגביע העולמי

הישראלי סיים שלישי בפורטוגל וסידר מדליה שישית למשלחת הישראלית. סמדג'ה: "אנחנו בין 5הנבחרות הטובות באירופה"

הג'ודו הישראלי ממשיך לספק לא מעט הישגים: אחרי חמש מדליות בשבת (שלוש לגברים ושתיים לנשים), אורי ששון הצעיר הצליח גם הוא לעלות על הפודיום בתחרות הגביע העולמי שנערכת בליסבון, לאחר שסיים במקום השלישי וזכה במדליית הארד. ששון ניצח באיפון יריב פרואני כשבמהלך הקרב על המדליה הוא הוכיח יתרון ברור על פני יריבו.

בעשרת הימים האחרונים הביא הענף עשר מדליות בסבב הגביע העולמי, זאת בנוסף למדליות באליפות אירופה שנערכה לפני מספר שבועות. באיגוד הג'ודו ממתינים בדריכות רבה להחלטת הועד האולימפי הישראלי לגבי השתתפותם של גולן פולק, טומי ארשנסקי וסוסו פלאלשווילי, שהשיגו את המינימום האולימפי הבינלאומי (דירוג עד מקום 22 בעולם), אולם לא את המינימום הישראלי (דירוג עד מקום 20).

יושב ראש איגוד הג'ודו משה פונטי אמר: "חשוב שהוועד האולימפי הישראלי יסתכל קדימה. מדובר בספורטאים צעירים שחובה עלינו לתת להם להשתתף בתחרויות גדולות, גם באולימפיאדה, במיוחד אם אנחנו מביטים גם על אולימפיאדת ריו 2016".

מאמן נבחרת הגברים אורן סמדג'ה ציין: "אנחנו מסומנים כנבחרת מבטיחה עם הישגים רבים ותקוות גדולות לצד ההישגים הללו. שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים, הצוות ואני, ביחד עם איגוד הג'ודו, נמשיך לתת לספורטאים שלנו את הכלים להצליח. אנחנו היום בין חמש הנבחרות הטובות באירופה, וכולי תקווה שהוועדה שדנה בעניין השתתפותם של פולק, ארשנסקי ופלאלשווילי תקבל החלטות נכונות לטובת הג'ודו והספורט הישראלי".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אורי ששון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully