וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז ראלי ואוהד לויטה חתמו לשנתיים באומוניה ניקוסיה

11.6.2012 / 16:29

קשר בני יהודה ושוער הפועל באר שבע הצטרפו למחזיקת הגביע הקפריסאי. איציק נאש חתם לשלוש שנים אצל הזהובים

עוז ראלי, שסיים את חוזהו בבני יהודה, חתם לשנתיים באומוניה ניקוסיה הקפריסאית באמצעות סוכנו אבי נמני, כך נודע לוואלה! ספורט. על פי מקורות בקפריסין, המשא ומתן בין הצדדים החל בימים האחרונים, לאחר קשיים שהתעוררו בכל הנוגע למגעים בין ראלי לאודנסה הדנית. כזכור, ראלי כבר סיכם את תנאיו לארבע שנים באודנסה, אולם חילופי מאמנים וקשיים טכניים נוספים במועדון הדני מנעו את קיום העסקה וראלי החליט לחתום באומוניה ניקוסיה בסופו של דבר.

לא רק ראלי ישחק בעונה הבאה בקבוצה הקפריסאית. גם השוער אוהד לויטה חתם היום במחזיקת הגביע לשנתיים והוא יוצא למעשה לסיבוב שני באירופה, לאחר ששיחק בליגה ההולנדית. באמצע העונה החולפת הוא הצטרף להפועל באר שבע ועזר לקבוצה להישאר בליגה, אלא שבבאר שבע העדיפו להחתים לקראת העונה הבאה את אוסטין אג'ידה מהפועל פתח תקוה, כך שלויטה מצא לעצמו קבוצה חדשה. לויטה חתם באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב ועורך דינו עידן כסיף ויחד עם יובל שפונגין, לאומוניה יהיו כעת שלושה ישראלים.

בתוך כך, בני יהודה החתימה את החלוץ הצעיר איציק נאש בחוזה לשלוש שנים. נאש, 23, שחתם באמצעות סוכנו דודו דהאן, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ושיחק גם בקבוצת הנוער של מכבי הרצליה ומספר קבוצות בליגות הנמוכות בצפון הארץ. אשתקד כבש 19 שערים במדי מכבי כפר קנא מליגה א'. "אני מאוד מתרגש, זהו צעד גדול מאוד עבורי. אני בטוח ביכולות שלי ומחכה כבר לאימון הראשון", אמר נאש לאתר הרשמי של בני יהודה.

בבני יהודה ממתינים להתפתחויות בכל הנוגע למגעים של ראלי מול קבוצות באירופה ובמידה ולא יסגור באף קבוצה, ינסו בשכונה להציע לו חוזה ארוך טווח בסכומים גבוהים על מנת לנסות ולפתות אותו להישאר עוד כמה שנים במדים הזהובים.

שחקן נוסף שעתידו אינו ברור הוא הבלם דן מורי שגם הוא סיים את חוזהו וכעת בודק אופציות מעבר לים. עד כה לא הגיע מורי לכדי סיכום עם אף קבוצה והוא בוחן מספר אופציות שעלו על הפרק.

לאחרונה בדקו בבני יהודה את האופציה לרכישת כרטיסו של החלוץ מוחמד כליבאת ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה וכרטיסו שייך למכבי חיפה. בשכונה ממתינים לראות האם ראובן עטר יוותר על שירותיו של כליבאת, ששיחק תחתיו גם בנתניה, ובמידה וכליבאת לא יישאר בחיפה, ינסו כאמור לצרפו לסגל.

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully