וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסבייר גיבסון מועמד לגלבוע/גליל

10.6.2012 / 12:04

הסנטר (23, 2.10) של פלורידה סטייט, שהצטיין במחנה הקדם דראפט, עשוי להצטרף לקבוצה של ליובין. פלס עשוי להשאר

בהפועל גלבוע/גליל עליון כמו ברוב קבוצות ליגת העל מחכים להחלטת מנהלת הליגה על מספר הזרים לקראת העונה הבאה, אך בינתיים בקבוצה עוקבים אחר מספר שחקנים שיכולים לחזק את הסגל. אחד השחקנים הללו הוא קסבייר גיבסון, בוגר טרי של אוניברסיטת פלורידה סטייט, שנחשב לפוטנציאל די גדול לעתיד, אך עדיין לא בשל בכדי להגיע ל-NBA. בקבוצה בנו לעצמם שם על פיתוח שחקנים צעירים, והאמריקאי עשוי להיות השחקן הבא שיקבל הזדמנות בסגל.

גיבסון (23, 2.10) החל את לימודיו בפלורידה סטייט בשנת 2008, ושיתף פעולה בין היתר עם שחקני ה-NBA טוני דאגלאס וכריס סינגלטון ושחקן מכבי ראשון לציון דרווין קיצ'ן. במהלך עונת 2010/11 נפצע בצורה לא פשוטה כשמתח את הרצועה הצולבת בברכו ושבר את ידו במהלך נפילה. עונתו הטובה ביותר הייתה העונה האחרונה כשרשם 6.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים, אך הפריצה האמיתית הגיעה בטורניר הקדם דראפט בפורטסמות' כשרשם 11 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בשלושה משחקים ונחשב לאחד המצטיינים.

עד כה החתימה הקבוצה רק את הגארד יועד בית יוסף שיחליף בסגל את אופיר פרחי. במועדון נוטים לממש את האופציה על קורטני פלס, אך השחקן ינסה את מזלו בליגת הקיץ של ה-NBA. כמו כן צפויים השבוע בגלבוע לפתוח במגעים עם דגן יבזורי על הארכת החוזה שלו, לאחר שהשחקן התחתן בשבוע שעבר.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully