וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז: "שמח שהצלחתי להחזיר קצת מהאמון בי"

חלוץ נבחרת גרמניה החמיא למאמן שלו אחרי ה-0:1 על פורטוגל. לב: "מאושר מאוד", לאהם: "ניצחון חשוב". בנטו: "יש עלינו לחץ"

אחרי האכזבה העצומה שספגה היריבה הגדולה שלה בבית ב', הצליחה נבחרת גרמניה לפתוח הערב (שבת) את יורו 2012 בצורה מצוינת מבחינתה. הנאציונל מנשאפט ניצחה 0:1 את פורטוגל משער מריו גומז בדקה ה-72 וזכתה בניצחון יקר מאוד, שמציב אותה בראשות הבית לקראת המשחק המרתק שצפוי לה במחזור השני מול סגנית אלופת העולם הולנד. פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו ינסו להתאושש מול דנמרק. מי שנראה מרוצה מאוד מהמשחק היה נהג הפורמולה אחת מיכאל שומאכר, שצפה במשחק לאחר המירוץ שלו בקנדה יחד עם סבסטיאן פטל.

אוהדי נבחרת גרמניה. רויטרס
פסטיבל ענק נערך בברלין בשעת המשחק/רויטרס

מאמן גרמניה יואכים לב אמר לאחר המשחק: "אני מאושר מאוד מההופעה הזו. ניצחנו 0:1 וזה הדבר הכי חשוב בשבילי היום. כמובן שהיינו מעט בלחץ וזה טבעי אחרי ששמענו על התוצאה שעשתה הולנד מול דנמרק. ידענו שהפסד יגרום לנו בעיות רציניות מאוד". קפטן גרמניה פיליפ לאהם הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד להתחיל עם ניצחון. במחצית הראשונה היינו הקבוצה הטובה יותר והיו לנו יותר מצבים, למרות הבעיטה של פפה למשקוף. במחצית השנייה זה הפך יותר ויותר קשה בשבילנו. בסיום היה לנו קצת מזל, אבל צריך מזל במשחקים כאלה".

כובש השער מריו גומז אמר: "הרגשתי ממש טוב כבר מהרגע הראשון במשחק והיה משמח מאוד לכבוש שער". גומז התייחס לעובדה שיואכים לב העדיף אותו על פניו של מירוסלב קלוזה: "אני מאושר מאוד שהמאמן העניק לי אשראי והאמין בי. הייתה לי הרגשה טובה מאוד מהיום הראשון שלי במחנה האימונים. לכן, הצלחתי להחזיר לו קצת מהאמון הזה. ברגע שראיתי את מירו (קלוזה) על הספסל היה לי ברור שהוא יחליף אותי, אבל אני שמח שנשארתי וכבשתי". בלם דורטמונד וגרמניה מאטס הומלס אמר: "אני מאושר מאוד שהדברים עבדו כמו שצריך ושהתחלנו את הטורניר בצורה מוצלחת. אנחנו במצב טוב מאוד כרגע בבית קשה מאוד".

מריו גומז חלוץ נבחרת גרמניה חוגג עם מאמנו יואכים לב. רויטרס
"הדבר הכי חשוב בשבילי הוא הניצחון". גומז עם לב/רויטרס

בצד המפסיד, המאמן פאולו בנטו היה מאוכזב כמובן: "המשחק היה מאוד שווה כוחות לכל אורך 90 הדקות. לקראת הסיום שלטנו במשחק, וגרמניה לא ממש ייצרה הזדמנויות. ובכדורגל, כשאתה חסר יעילות בחלק הקדמי וחסר מזל, זה תמיד פוגע בך". לקראת המשחק הגורלי מול דנמרק במחזור הבא אמר בנטו: "יש עלינו לחץ אחר, כי נתמודד מול נבחרת שמגיעה עם שלוש נקודות ולנו יש 0. נרצה להמשיך לשחק טוב, אבל בצורה יותר יעילה שלא היתה לנו היום".

בלם פורטוגל פפה הוסיף: "לצערי, סבלנו מחוסר מזל. שיחקנו משחק מצוין והראינו את האיכות שלנו. לא הגיע לנו להפסיד והגענו ליותר מצבים ממה שהיו לגרמניה. שוחחתי עם מסוט אוזיל, שאמר לי שתיקו הייתה תוצאה הוגנת יותר". נאני אמר: "הצלחנו להכניס הרבה כדורי רוחב לרחבה, אבל לצערי לא הצלחנו לתרגם את זה לשערים. היה לנו משחק מצוין, הגענו בגישה מצוינת ושיחקנו מצוין אבל סבלנו מחוסר מזל".

נבחרת גרמניה בוואלה! ספורט

נבחרת פורטוגל בוואלה! ספורט

יורו 2012 בוואלה! ספורט

פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. רויטרס
מאוכזב. בנטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully